Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 13:17min plan är att komma uppåt 27-30 km och hålla ett nätt och försiktigt tempo kring 6.30/km.
Ingen hets, ingen stress men ändå springa hela vägen.Rutten är inte fastlagd, där är jag öppen för förslag, det är ju alltid kul att springa på nya ställen så h
min plan är att komma uppåt 27-30 km och hålla ett nätt och försiktigt tempo kring 6.30/km.
Ingen hets, ingen stress men ändå springa hela vägen.
Rutten är inte fastlagd, där är jag öppen för förslag, det är ju alltid kul att springa på nya ställen så h
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 13:19Nu till helgen är det barn så pass på den. Torsdag hade varit skoj men då ska Fredrik och jag ut på kyrkjakt. Nästa helg däremot, den femte är jag utan både sambo och barn, tar gärna en tur i samma tempo som "vi som käkar semlan dagen efter"-gruppen höll
Nu till helgen är det barn så pass på den. Torsdag hade varit skoj men då ska Fredrik och jag ut på kyrkjakt. Nästa helg däremot, den femte är jag utan både sambo och barn, tar gärna en tur i samma tempo som "vi som käkar semlan dagen efter"-gruppen höll
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 14:54Jag tycker söndagsplanen låter toppen!
Jag tycker söndagsplanen låter toppen!
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 15:14Kyrkjakt? De brukar vara stationära.
Kyrkjakt? De brukar vara stationära.
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 15:16Kyrkletande då. Jag är tämligen säker på att den vi ska till inte kommer att flytta sig under tiden vi är på väg dit...
Kyrkletande då. Jag är tämligen säker på att den vi ska till inte kommer att flytta sig under tiden vi är på väg dit...
Quote from Elias Engqvist on 25 January 2011, 15:23Kyrkjakt kanske är ett modernt ord för kyrkoskepp?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kyrkoskepp
Kyrkjakt kanske är ett modernt ord för kyrkoskepp?
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 15:25Min korsordslösarhjärna gillar hur du tänker Christer. (t+)
Min korsordslösarhjärna gillar hur du tänker Christer. (t+)
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 15:27För att inte flamsa sönder med för mycket off topic: Här är kyrkletaraktiviteten på torsdag kväll, inte så lång som ett långpass och inte på en lördag men det är i alla fall i Stockholm. 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=933691
För att inte flamsa sönder med för mycket off topic: Här är kyrkletaraktiviteten på torsdag kväll, inte så lång som ett långpass och inte på en lördag men det är i alla fall i Stockholm. 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 16:13jag trodde ni planerade bröllop 😀
jag trodde ni planerade bröllop 😀
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 18:28Ja, kanske söndag! Planerar att vara bakis på lördag efter jobbets 20-årsfest på fredag men förhoppningsvis har jag hämtat mig till söndag. Kanske kanske 😀 6:30-tempo låter bra! (t+)
Ja, kanske söndag! Planerar att vara bakis på lördag efter jobbets 20-årsfest på fredag men förhoppningsvis har jag hämtat mig till söndag. Kanske kanske 😀 6:30-tempo låter bra! (t+)