Quote from Guest on 1 November 2010, 22:40Har funderat på detta med ljudbok när man löptränar. Jag har aldrig musik när jag löptränar, men har funderat på detta men ljudbok vid tex ett långpass. Är det någon som har testat?
Skälet till att jag skulle vilja testa är att jag ibland har tendens att
Har funderat på detta med ljudbok när man löptränar. Jag har aldrig musik när jag löptränar, men har funderat på detta men ljudbok vid tex ett långpass. Är det någon som har testat?
Skälet till att jag skulle vilja testa är att jag ibland har tendens att
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 22:50Jag lyssnar nästan alltid på ljudböcker när jag springer (och cyklar till jobbet, och går ut med hunden). Det är utmärkt. Jag började med det för att få ner tempot, jag sprang för fort och orkade typ 10 minuter. Med musik tenderar jag fortfarande att dra
Jag lyssnar nästan alltid på ljudböcker när jag springer (och cyklar till jobbet, och går ut med hunden). Det är utmärkt. Jag började med det för att få ner tempot, jag sprang för fort och orkade typ 10 minuter. Med musik tenderar jag fortfarande att dra
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 22:59Ljudbok är jättebra. Nackdelen kan vara att boken är så spännande så att man inte vill sluta springa.
Ljudbok är jättebra. Nackdelen kan vara att boken är så spännande så att man inte vill sluta springa.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 23:16Samma här. Goda erfarenheter från de lugnare passen med lite längd. Kan rekommenderas (t+)
Samma här. Goda erfarenheter från de lugnare passen med lite längd. Kan rekommenderas (t+)
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 23:22Är inte - "Skälet till att jag skulle vilja testa är att jag ibland har tendens att få alldeles för mycket tankar när jag är ut och kör ett längre pass." - vad man strävar efter när man är ute och springer? =)
Skämt åsido...
P3 Dokumentär har superjätt
Är inte - "Skälet till att jag skulle vilja testa är att jag ibland har tendens att få alldeles för mycket tankar när jag är ut och kör ett längre pass." - vad man strävar efter när man är ute och springer? =)
Skämt åsido...
P3 Dokumentär har superjätt
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 00:03Tack för tips. Ska testa ljudbok nästa gång jag kör ett långpass. Så får vi se om det blir (t+) eller (t-)
Någon som vet om Ù Lundells "Vinter i paradiset", "Kyssen" eller "Hjärtats ljus" (den heter väl så...?) finns på ljudbok?
Tack för tips. Ska testa ljudbok nästa gång jag kör ett långpass. Så får vi se om det blir (t+) eller (t-)
Någon som vet om Ù Lundells "Vinter i paradiset", "Kyssen" eller "Hjärtats ljus" (den heter väl så...?) finns på ljudbok?
Quote from Panama B on 2 November 2010, 01:28Jag lyssnar på sr Godmorgon värden del 1 och 2 dvs 2 timmar....
Jag lyssnar på sr Godmorgon värden del 1 och 2 dvs 2 timmar....
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 05:09jag använde alltid ljudböcker när dottern var liten och vi var ute och gick med vagnen. Hur bra som helst. Jag såg till och med fram emot promenaderna!
jag använde alltid ljudböcker när dottern var liten och vi var ute och gick med vagnen. Hur bra som helst. Jag såg till och med fram emot promenaderna!
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 08:00Jag har promenerat väldigt mycket med ljudbok och P3 dokumentär, det jag märker är att tempot oftast blir lägre än om jag lyssnar på musik istället så om det är syftet man vill uppnå kan det säkert vara bra.
Springa med ljudbok har jag bara testat en gån
Jag har promenerat väldigt mycket med ljudbok och P3 dokumentär, det jag märker är att tempot oftast blir lägre än om jag lyssnar på musik istället så om det är syftet man vill uppnå kan det säkert vara bra.
Springa med ljudbok har jag bara testat en gån
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 10:25Ljudbok tar sån tid tycker jag. Men p3 dokumentär har det blivit en del. För ett par år sen körde jag Ricky Gervais podcast.
Ljudbok tar sån tid tycker jag. Men p3 dokumentär har det blivit en del. För ett par år sen körde jag Ricky Gervais podcast.