Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 11:04Sommar-programmen är super om man inte hann med dem i somras! Sveriges Radio (podcaster eller deras iphoneapp) är en guldgruva för alla smaker.
Sommar-programmen är super om man inte hann med dem i somras! Sveriges Radio (podcaster eller deras iphoneapp) är en guldgruva för alla smaker.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 12:01Håller med. Ljudbok och SR P1 är jättebra - träna kropp o tanke samtidigt.
Håller med. Ljudbok och SR P1 är jättebra - träna kropp o tanke samtidigt.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 13:28Jag springer många av mina långpass med ljudbok eller podcasts. Däremot fungerar det inte så bra på tempopass eller annan kvalitetsträning, för då behöver man koncentrera sig på annat.
Jag springer många av mina långpass med ljudbok eller podcasts. Däremot fungerar det inte så bra på tempopass eller annan kvalitetsträning, för då behöver man koncentrera sig på annat.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 13:39om man är lycklig ägare till en hederlig gammal freestyle kan man låna ljudböcker på biblioteket.
om man är lycklig ägare till en hederlig gammal freestyle kan man låna ljudböcker på biblioteket.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 14:21"hederlig gammal freestyle "
Va e de? 😉
"hederlig gammal freestyle "
Va e de? 😉
Quote from Elias Engqvist on 2 November 2010, 15:00Äsch, det var inget
Äsch, det var inget
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 18:48Jag gillar också ljudbok på långpass! 😀
Jag gillar också ljudbok på långpass! 😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:05Jag kör i princip alla mina lugnare pass med podradio-program från Sverigesradio.se p3 dokumentär, spanarna (jag vet lite gubbigt/tantigt), P1 dokumentär, på minuten och en massa annat. Har även kört ljubok t.ex. Svensk Maffia. Det är enda tidpunkten då j
Jag kör i princip alla mina lugnare pass med podradio-program från Sverigesradio.se p3 dokumentär, spanarna (jag vet lite gubbigt/tantigt), P1 dokumentär, på minuten och en massa annat. Har även kört ljubok t.ex. Svensk Maffia. Det är enda tidpunkten då j
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:08Långpass med ljudbok är toppen! För den som både vill passa på att läsa nya spännande böcker och bättra på sin engelska kan jag rekommendera http://www.podiobooks.com/ I vintras hade jag följe av en särskilt spännande sak vid namn "7th son" av JC Hutchins
Långpass med ljudbok är toppen! För den som både vill passa på att läsa nya spännande böcker och bättra på sin engelska kan jag rekommendera http://www.podiobooks.com/ I vintras hade jag följe av en särskilt spännande sak vid namn "7th son" av JC Hutchins
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 23:03Men - hjälper verkligen ljudböcker för att få bort tankarna ur huvudet?
Mina tankar brukar totalignorera andra ljud och röster än sina egna. Jag får f-n aldirg tyst på dem.
Men okej. Jag får väl prova en ljudbok, vid tillfälle...
Men - hjälper verkligen ljudböcker för att få bort tankarna ur huvudet?
Mina tankar brukar totalignorera andra ljud och röster än sina egna. Jag får f-n aldirg tyst på dem.
Men okej. Jag får väl prova en ljudbok, vid tillfälle...