Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLångpass med ljudbok??
You need to log in to create posts and topics.

Sommar-programmen är super om man inte hann med dem i somras! Sveriges Radio (podcaster eller deras iphoneapp) är en guldgruva för alla smaker.

Håller med. Ljudbok och SR P1 är jättebra - träna kropp o tanke samtidigt.

Jag springer många av mina långpass med ljudbok eller podcasts. Däremot fungerar det inte så bra på tempopass eller annan kvalitetsträning, för då behöver man koncentrera sig på annat.

om man är lycklig ägare till en hederlig gammal freestyle kan man låna ljudböcker på biblioteket.

"hederlig gammal freestyle "

Va e de? 😉

Äsch, det var inget

Jag gillar också ljudbok på långpass! 😀

Jag kör i princip alla mina lugnare pass med podradio-program från Sverigesradio.se p3 dokumentär, spanarna (jag vet lite gubbigt/tantigt), P1 dokumentär, på minuten och en massa annat. Har även kört ljubok t.ex. Svensk Maffia. Det är enda tidpunkten då j

Långpass med ljudbok är toppen! För den som både vill passa på att läsa nya spännande böcker och bättra på sin engelska kan jag rekommendera http://www.podiobooks.com/ I vintras hade jag följe av en särskilt spännande sak vid namn "7th son" av JC Hutchins

Men - hjälper verkligen ljudböcker för att få bort tankarna ur huvudet?

Mina tankar brukar totalignorera andra ljud och röster än sina egna. Jag får f-n aldirg tyst på dem.

Men okej. Jag får väl prova en ljudbok, vid tillfälle...