Quote from Guest on 23 April 2011, 18:34Sällskap sökes till lugnt långpass onsdagen 27 April 2011.
Tid: jag är flexibel
Takt: 06:30-07:00min/km
Längd: upp till 30km
Var: Stockholm/Solna (Hagaparken)🙂
Sällskap sökes till lugnt långpass onsdagen 27 April 2011.
Tid: jag är flexibel
Takt: 06:30-07:00min/km
Längd: upp till 30km
Var: Stockholm/Solna (Hagaparken)
🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 18:44Låter intressant! =) Men vilken tid hade du tänkt? Kvällstid antar jag?
Jag har dock aldrig sprungit mer än 25 km(förra helgen. låg i snitt på 6:19-takt) på något pass så jag vet inte om jag orkar hela vägen men jag gör gärna ett försök!
Jag skall spring
Låter intressant! =) Men vilken tid hade du tänkt? Kvällstid antar jag?
Jag har dock aldrig sprungit mer än 25 km(förra helgen. låg i snitt på 6:19-takt) på något pass så jag vet inte om jag orkar hela vägen men jag gör gärna ett försök!
Jag skall spring
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 19:58Jag är ledig hela dagen, därav tiden "jag är flexibel". Springer ogärna i mörker men det känns som den risken är ganska liten såhärårs.
Jag är ledig hela dagen, därav tiden "jag är flexibel". Springer ogärna i mörker men det känns som den risken är ganska liten såhärårs.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 20:02Jag kan nog inte springa förrän vid sextiden tidigast. Kanske kan komma ifrån lite tidigare från jobbet, men vet inte det förrän på tisdag
Jag kan nog inte springa förrän vid sextiden tidigast. Kanske kan komma ifrån lite tidigare från jobbet, men vet inte det förrän på tisdag
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 08:50Jag springer ju helst under dagtid, men om det innebär att jag får sällskap så är kvällen inga problem.
Hör av dig Hebbe när du vet om jobb och kropp tillåter ett pass. 🙂
Jag springer ju helst under dagtid, men om det innebär att jag får sällskap så är kvällen inga problem.
Hör av dig Hebbe när du vet om jobb och kropp tillåter ett pass. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 16:33jag ska också se om ja kan, första dagen på nya jobbet så man kanske inte kan stressa iväg men det ligger Hallonbergen så rätt nära Solna iaf 🙂
Annars så är jag redo för löpning oftast närsom, Hebbe, dig träffar jag väl antingen på mångadspasset eller
jag ska också se om ja kan, första dagen på nya jobbet så man kanske inte kan stressa iväg men det ligger Hallonbergen så rätt nära Solna iaf 🙂
Annars så är jag redo för löpning oftast närsom, Hebbe, dig träffar jag väl antingen på mångadspasset eller
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 18:33Nu har jag kollat upp med min arbetskamrat och jag kan göra lite som jag vill den dagen, så min tid är flexibel med. Nu är det bara kroppen som skall godkänna att jag springer, men det skall nog inte vara några problem. 🙂
David, jag tror att jag hoppar
Nu har jag kollat upp med min arbetskamrat och jag kan göra lite som jag vill den dagen, så min tid är flexibel med. Nu är det bara kroppen som skall godkänna att jag springer, men det skall nog inte vara några problem. 🙂
David, jag tror att jag hoppar
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 19:50Nej, jag har inte planerat hur jag ska springa än... men jag kommer starta vid Stallmästargården Hagaparken iallafall...
öppen för förslag....
Nej, jag har inte planerat hur jag ska springa än... men jag kommer starta vid Stallmästargården Hagaparken iallafall...
öppen för förslag....
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 20:57haha jag funderar på att hoppa morgondagens pass bara för jag varit i fjällen och inte sprungit på några dagar, kanske inte så smart och köra 25km direkt hehe kör nog lite eget runt söder eller så.
Backträningen är den första för mig med, iofs sprungit
haha jag funderar på att hoppa morgondagens pass bara för jag varit i fjällen och inte sprungit på några dagar, kanske inte så smart och köra 25km direkt hehe kör nog lite eget runt söder eller så.
Backträningen är den första för mig med, iofs sprungit
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 12:50Jag springer gärna så jag är hemma innan 20:00 så jag hinner varva ner innan läggdags... om jag då räknar på ett 7-mintempo så betyder det att jag bör starta 16:30... gärna en skvätt tidigare om det är möjligt då jag avskyr att "stressa"....
Jag har rita
Jag springer gärna så jag är hemma innan 20:00 så jag hinner varva ner innan läggdags... om jag då räknar på ett 7-mintempo så betyder det att jag bör starta 16:30... gärna en skvätt tidigare om det är möjligt då jag avskyr att "stressa"....
Jag har rita