Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:37Jag hänger gärna på från början och springer så länge jag orkar hänga med dig. Jag ger kanske upp då du börjar vända norr ut från Södermalm eftersom jag bor där i närheten. Blir det bra? 🙂
Jag hänger gärna på från början och springer så länge jag orkar hänga med dig. Jag ger kanske upp då du börjar vända norr ut från Södermalm eftersom jag bor där i närheten. Blir det bra? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:47Blir fint, jag sluter isf upp senare 🙂
Blir fint, jag sluter isf upp senare 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 19:39Oki, vad sägs om att starta kl 16:00, funkar det?
Den som vill haka på kan hojta till så får ni mitt telefonnummer.
Oki, vad sägs om att starta kl 16:00, funkar det?
Den som vill haka på kan hojta till så får ni mitt telefonnummer.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 21:44Jag hojtar till här och nu =)
Kommer så fort jag kan efter jobbet.
Jag hojtar till här och nu =)
Kommer så fort jag kan efter jobbet.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 21:46Det fungerar bra! Kul 🙂
Skicka gärna ditt telefonnummer så jag kan ringa ifall jag inte skulle hitta till startplatsen.
Det fungerar bra! Kul 🙂
Skicka gärna ditt telefonnummer så jag kan ringa ifall jag inte skulle hitta till startplatsen.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 22:07Just ja, om ni vill se vem som ringer så kan du/ni lägga till mitt nummer. 073-5112196
//David
Just ja, om ni vill se vem som ringer så kan du/ni lägga till mitt nummer. 073-5112196
//David
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 19:51Tack grabbar för sällskapet, passet kändes lätt när kilometrarna tickar på snabbt när man babblar och bubblar om ditten å datten =)
Tack grabbar för sällskapet, passet kändes lätt när kilometrarna tickar på snabbt när man babblar och bubblar om ditten å datten =)
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 19:56Tack själv! 🙂
Är så sur på att min mage gjorde att jag var tvungen att avbryta. 🙁 Kände mig nämligen väldigt pigg i benen och jag tror inte att det hade varit några problem att hänga med hela rundan annars. Men jag kanske kan få revansch en annan dag?
Tack själv! 🙂
Är så sur på att min mage gjorde att jag var tvungen att avbryta. 🙁 Kände mig nämligen väldigt pigg i benen och jag tror inte att det hade varit några problem att hänga med hela rundan annars. Men jag kanske kan få revansch en annan dag?
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:19Det var trevligt att träffas å vore kul om det blev någon mer gång, för min del blev det 5,65km till i 4min tempo från Västerbron, blev triggad av alla 100tals löpare på Norr Mälarstrand, totalt ca 11.15km.
Krya på dig Hebbe!
Glömde fråga om du gillade
Det var trevligt att träffas å vore kul om det blev någon mer gång, för min del blev det 5,65km till i 4min tempo från Västerbron, blev triggad av alla 100tals löpare på Norr Mälarstrand, totalt ca 11.15km.
Krya på dig Hebbe!
Glömde fråga om du gillade
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:33Oj, då springer du på bra. Så snabbt klarar jag inte av att springa i många meter 😉
Tack David! Det är lite bättre nu iaf. Förmodligen berodde det på något som ätit. 🙁
Terräng är ju helt klart det som är roligast att springa i! Har hört talas om det,
Oj, då springer du på bra. Så snabbt klarar jag inte av att springa i många meter 😉
Tack David! Det är lite bättre nu iaf. Förmodligen berodde det på något som ätit. 🙁
Terräng är ju helt klart det som är roligast att springa i! Har hört talas om det,