Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 15:45Japp. 🙂 Han är vår maskot. Kändisar med i gänget minsann.
Japp. 🙂 Han är vår maskot. Kändisar med i gänget minsann.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 15:46Härligt 🙂
Härligt 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 16:09oj, här vänder man ryggen till en stund och gör sånthäraaaa... vad heter det ... på en arbetsplats...JOBBAR! 😀
har vi spikat 5 april? Jag är på och springer med den här gången, Peter 😉
oj, här vänder man ryggen till en stund och gör sånthäraaaa... vad heter det ... på en arbetsplats...JOBBAR! 😀
har vi spikat 5 april? Jag är på och springer med den här gången, Peter 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 16:13Näää, 5:e är inte spikat ännu. Sondering pågår. Om det visar sig att det är ett lämpligt datum för tillräckligt många lägger vi upp en Långpassdöden 2-tråd.
Näää, 5:e är inte spikat ännu. Sondering pågår. Om det visar sig att det är ett lämpligt datum för tillräckligt många lägger vi upp en Långpassdöden 2-tråd.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 16:14okej, men då röstar jag på den 5:e... så, färdigsonderat...?
😉
okej, men då röstar jag på den 5:e... så, färdigsonderat...?
😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 16:16Icke - jag vill inte sitta ensam i bastun å mingla efteråt ju! Nån mer tjej än jag får allt haka på först....
Icke - jag vill inte sitta ensam i bastun å mingla efteråt ju! Nån mer tjej än jag får allt haka på först....
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 16:22kommer det att finnas en "springa saktagrupp" den här gången också så hakar jag gärna på. Men jag orkar inte hålla 6.00 tempo.. . :/ än..
kommer det att finnas en "springa saktagrupp" den här gången också så hakar jag gärna på. Men jag orkar inte hålla 6.00 tempo.. . :/ än..
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 16:29Vet inte - vi får se vilka som hakar på och i vilket tempo man vill köra. 🙂
Men nu har ju du flaggat att du vill köra långsammare så då får du säkert sällis.
Vet inte - vi får se vilka som hakar på och i vilket tempo man vill köra. 🙂
Men nu har ju du flaggat att du vill köra långsammare så då får du säkert sällis.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 16:49ja om det blir en grupp som håller sig nånstanns runt 7.00 tempo så hakar jag gärna på iallafall
ja om det blir en grupp som håller sig nånstanns runt 7.00 tempo så hakar jag gärna på iallafall
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:19Gemensamma långpass är alltid kul! 5:e april funkar för mig (förutsatt att jag inte vurpat nedför Hallandsåsen med cykeln helgen innan).
Gemensamma långpass är alltid kul! 5:e april funkar för mig (förutsatt att jag inte vurpat nedför Hallandsåsen med cykeln helgen innan).