Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:36Hjälp, vänta på mig! Jag vill också vara med. Långsamma gruppen naturligtvis 🙂
Hjälp, vänta på mig! Jag vill också vara med. Långsamma gruppen naturligtvis 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:48Passet är nu upplagt - sjas dit å lägg in i kalendern! 🙂
Passet är nu upplagt - sjas dit å lägg in i kalendern! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:49Kan tyvärr inte den 5:e... Då springer jag långpass i Berlin!
Om jag hunnit friskna till tills dess vill säga.
Kan tyvärr inte den 5:e... Då springer jag långpass i Berlin!
Om jag hunnit friskna till tills dess vill säga.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:08oj, ända till Berlin, ja det är ett redigt långpass det
😉
oj, ända till Berlin, ja det är ett redigt långpass det
😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:18Den 4-5 april går väl Ursvik Ultra?
Den 4-5 april går väl Ursvik Ultra?
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:20Ja jag såg det. Men det är lopp vareviga helg och jag inbillar mig att det är fler som springer Premiärmilen än Ursvik ultra. Men jag kanske har fel?
Ja jag såg det. Men det är lopp vareviga helg och jag inbillar mig att det är fler som springer Premiärmilen än Ursvik ultra. Men jag kanske har fel?
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:22Tyckte att du var vackrare med "sparken" hurtbullan....men som sagt ni tjejer vill ju gärna förnya er så man får väl hålla till godo..:-)
Jag får väl kolla in någon nytaget kort själver då...hehehe;)
Tyckte att du var vackrare med "sparken" hurtbullan....men som sagt ni tjejer vill ju gärna förnya er så man får väl hålla till godo..:-)
Jag får väl kolla in någon nytaget kort själver då...hehehe;)
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 07:56Jag är med. 29e går dock bort för mig då det är dagen efter Prag halvmara. Men 11 eller 12e April då?
Jag är med. 29e går dock bort för mig då det är dagen efter Prag halvmara. Men 11 eller 12e April då?
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 08:36Linda: 5:e april blev det och passet är upplagt som ny "tävling". 11-12:e är påskhelgen och jag inbillar mig att det inte är klockrent för många. Själv åker jag ev bort då.
Linda: 5:e april blev det och passet är upplagt som ny "tävling". 11-12:e är påskhelgen och jag inbillar mig att det inte är klockrent för många. Själv åker jag ev bort då.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 09:5911 april tycker jag ni ska gå löpteknikkurs för Romanov istället om ni är i Stockholm. Verkligen.
11 april tycker jag ni ska gå löpteknikkurs för Romanov istället om ni är i Stockholm. Verkligen.