Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 08:23Kan jag på något sätt spara denna tråd så att jag hittar den igen?
Kan jag på något sätt spara denna tråd så att jag hittar den igen?
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 08:30Jag brukar göra egena bokmärken men det funkar ju bäst om man sitter vid samma dator hela tiden. Vet inte om Funbeat har någon sådan funktion men jag tror inte det.
För övrigt hade Flavios länk här ovan riktigt bra priser tyckte jag. Nån mera som har erf
Jag brukar göra egena bokmärken men det funkar ju bäst om man sitter vid samma dator hela tiden. Vet inte om Funbeat har någon sådan funktion men jag tror inte det.
För övrigt hade Flavios länk här ovan riktigt bra priser tyckte jag. Nån mera som har erf
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 08:33Klicka i den lilla flaggan i första inlägget så sparas den i dina diskussioner
Klicka i den lilla flaggan i första inlägget så sparas den i dina diskussioner
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 08:41Fast ger det nåt mera än just att man ser en flagga vid trådrubriken när man tittar på cykeldelen av forumet? Men det kanske räcker, jag hade dock velat ha nån form av favoriter.
Fast ger det nåt mera än just att man ser en flagga vid trådrubriken när man tittar på cykeldelen av forumet? Men det kanske räcker, jag hade dock velat ha nån form av favoriter.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 08:51Den försvinner aldrig från din lista över diskussioner och hamnar dessutom längt upp av diskussionerna i den gruppen, jag tycker inte heller att det är optimalt men det är så det är implementerat...
Den försvinner aldrig från din lista över diskussioner och hamnar dessutom längt upp av diskussionerna i den gruppen, jag tycker inte heller att det är optimalt men det är så det är implementerat...
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 08:53Ok ja jag såg det nu att den la sig överst men det är väl rätt ok ändå. Tack för tipset!
Ok ja jag såg det nu att den la sig överst men det är väl rätt ok ändå. Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:50Såg på prendas att de beskriver vadderingen i byxorna separat. Brukar denna gå att ta ut?
Letar efter bibshorts, men vill ha utan vaddering..
Såg på prendas att de beskriver vadderingen i byxorna separat. Brukar denna gå att ta ut?
Letar efter bibshorts, men vill ha utan vaddering..
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 13:52Rapha har grymt snygga bibbisar utan vaddering. http://www.rapha.cc/shop/
Rapha har grymt snygga bibbisar utan vaddering. http://www.rapha.cc/shop/
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 18:05Jag handlar en del på Prendas och det är alltid bra grejer och bra service. Mycket Santini (och Prendas förstås). Har inte sett några bibs med lösa inserts...
Det man får se upp med är att frakten ökar linjärt med vikten. Så är det inte överallt. Men det
Jag handlar en del på Prendas och det är alltid bra grejer och bra service. Mycket Santini (och Prendas förstås). Har inte sett några bibs med lösa inserts...
Det man får se upp med är att frakten ökar linjärt med vikten. Så är det inte överallt. Men det
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 18:19Det finns väl mummelbyxor på intersport?
Det finns väl mummelbyxor på intersport?