Quote from Lars Ekegård on 24 March 2012, 13:46Jag testade att handla härifrån inför våren
http://www.cycle-jersey.com/
och det funkade faktiskt, drygt 2 veckors leveranstid och ingen tull.
Grejerna ser helt ok ut med bra padds på brallorna men kanske sitter ryggfickorna lite högt.
Jag testade att handla härifrån inför våren
och det funkade faktiskt, drygt 2 veckors leveranstid och ingen tull.
Grejerna ser helt ok ut med bra padds på brallorna men kanske sitter ryggfickorna lite högt.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 18:55Jag har aldrig köpt cykelkläder eller ens haft på mig någon form av cykelkläder. Hur är det med storlekarna? Jag är 195 och väger ~95 kilo och brukar klara mig med XL. Men, jag har en fördom att cyklister är ganska små, så storlekarna kanske inte är rikti
Jag har aldrig köpt cykelkläder eller ens haft på mig någon form av cykelkläder. Hur är det med storlekarna? Jag är 195 och väger ~95 kilo och brukar klara mig med XL. Men, jag har en fördom att cyklister är ganska små, så storlekarna kanske inte är rikti
Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2012, 19:11Rickard, det beror på tillverkaren.
Rickard, det beror på tillverkaren.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 20:38Ok,
Men generellt?
Ok,
Men generellt?
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 20:44Lägg på ett X eller 2 🙂
Lägg på ett X eller 2 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 21:01Ok, tack. Det var väldigt bra priser på bike-jersey som någon länkade till. Nu måste jag först bara se vilken tillverkare det blir på cykeln. Det känns smartast att köpa klädmärke efter cykel istället för tvärtom 😉
Ok, tack. Det var väldigt bra priser på bike-jersey som någon länkade till. Nu måste jag först bara se vilken tillverkare det blir på cykeln. Det känns smartast att köpa klädmärke efter cykel istället för tvärtom 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 21:18Vermarc gör bra tröjor.
Vermarc gör bra tröjor.
Quote from Lars Ekegård on 25 March 2012, 00:18🙂 som ståtliga 178 köpte jag L på tröja och XL på byxorna och då satt dom bra´, Kina storlekar är ett par nummer mindre.
🙂 som ståtliga 178 köpte jag L på tröja och XL på byxorna och då satt dom bra´, Kina storlekar är ett par nummer mindre.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 14:06Man får ha olika märke på tröja och cykel! 😀
I alla fall på träning. 🙂
Man får ha olika märke på tröja och cykel! 😀
I alla fall på träning. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 09:16Magnus: hur mycket väger du?
Är själv 185 men väger inte mer än 75.
Funderar på xl på båda, vad tror du?
Magnus: hur mycket väger du?
Är själv 185 men väger inte mer än 75.
Funderar på xl på båda, vad tror du?