Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 09:45kanske kann bli en höjdhoppsmatta eller en vallgrav. 😉
eller hen skriskorink!!
kanske kann bli en höjdhoppsmatta eller en vallgrav. 😉
eller hen skriskorink!!
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:10För att återknyta till de ofta återkommande forumdiskussionerna om skillnaden mellan löpning och joggning så är det här helt klart ett joggband snarare än ett löpband. Förlåt, "avancerat joggband" ska det förstås vara.
För att återknyta till de ofta återkommande forumdiskussionerna om skillnaden mellan löpning och joggning så är det här helt klart ett joggband snarare än ett löpband. Förlåt, "avancerat joggband" ska det förstås vara.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:12Men hallå Pontus, det heter JOGGBANA fattar du väl!
Men hallå Pontus, det heter JOGGBANA fattar du väl!
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:21Åhhh, bana heter det alltså för att man även ska springa åt andra hållet! Kan dock bli lite knepigt att ändra hastighet och lutning, men ett par backspeglar kanske ingår om man köper just nu!
Åhhh, bana heter det alltså för att man även ska springa åt andra hållet! Kan dock bli lite knepigt att ändra hastighet och lutning, men ett par backspeglar kanske ingår om man köper just nu!
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:26Du menar förstås "avancerad joggbana", Fredrika. Att det ska vara så svårt för vissa att fatta skillnaden.
Du menar förstås "avancerad joggbana", Fredrika. Att det ska vara så svårt för vissa att fatta skillnaden.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 12:39*asg*Fredrika och Pontus
*asg*Fredrika och Pontus
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 12:50"LCD-display som visar tid, hastighet, distans, kaloriförbrukning och puls. Funktionerna regleras med hjälp av knappar på kontrollpanelen."
kan man ställa in vilken puls löpare skall ha på denna AVANSERADEJOGGBANA?
"LCD-display som visar tid, hastighet, distans, kaloriförbrukning och puls. Funktionerna regleras med hjälp av knappar på kontrollpanelen."
kan man ställa in vilken puls löpare skall ha på denna AVANSERADEJOGGBANA?
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 13:32110 cm.
Jag är 172 cm lång/kort och har taskig utväxling = tar förhållandevis korta steg. Så den här AVANCERADE JOGGBANAN räcker nästan för mig att promenera på. Om jag inte går fortare än, säg, 5 km i timmen.
Å andra sidan - chansen att den här AVANCE
110 cm.
Jag är 172 cm lång/kort och har taskig utväxling = tar förhållandevis korta steg. Så den här AVANCERADE JOGGBANAN räcker nästan för mig att promenera på. Om jag inte går fortare än, säg, 5 km i timmen.
Å andra sidan - chansen att den här AVANCE
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 09:16Dessutom har den hjul. Då kanske den kan användas som joggingvagn? Eller förlåt Pontus, avancerad joggingvagn ska det förstås vara!!
Dessutom har den hjul. Då kanske den kan användas som joggingvagn? Eller förlåt Pontus, avancerad joggingvagn ska det förstås vara!!
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 10:19Om man inte tänker springa fortare än 5 min/km så kanske den avancerade löparbanan går att använda som löpband?
Om man inte tänker springa fortare än 5 min/km så kanske den avancerade löparbanan går att använda som löpband?