Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparblogg
You need to log in to create posts and topics.

Har nyligen börjat springa lopp och jag har nu, idag, lagt upp en blogg, där jag skriver om mina eskapader.

Jag har precis skrivit 3 inlägg, mest för att skriva av mig nu. Hoppas någon går in och läser, kanske kommenterar.

Jag gissar att den är hemlig 🙂

Dubbelpost...

Misstänkte att det var något jag hade missat och surfade in, mycket riktigt.

Kan ju helt klart vara en fördel med en adress. 🙂

http://runandreasrun.blogspot.se

Någon som vet var man kan lägga upp sin blogg på andra löparsidor, så att fler läser?

Min erfarenhet är att det tar lite tid att få läsare såvida man inte är en offentlig person eller är vansinnigt bra på att skriva.
Det finns ganska många träningsbloggar och det gäller att sticka ut. Kommentera på andras träningsbloggar så kanske det län

Innebär det att alla dina inlägg ska ha en länk till din blogg? Om någon mot förmodan är intresserad så kan du ha den länken i din presentation.

Om du bloggar bra, är lite iglig och dessutom skriver om sånt folk bryr sig om kommer träffarna ska du se. Peronligen bloggar jag mest om prylar samt upplevelser kring löpning. Jag gör det dessutom gärna med film. Många gillar detta samtidigt som vissa up

Jag brukar bara länka när det är relevant för diskussionen.

Bra bilder och frekventa inlägg tror jag definitivt på.
Och om man inte bloggar om siliconläppar och märkesväskor för fjortisar så kommer det ta tid innan man får en stor läsarkrets.

Tack för länken Jens. Bra blogg.
Något bra tips på var man kan hitta stora trailskor? Runt 51-52. Tvingas springa i ett par 49:or för tillfället vilket inte är optimalt...