Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 00:51Jag läste lite på din blogg Andreas. Ser att du spelar mycket innebandy och att du genom detta lyckats bli en otroligt duktig sprinter som kör 3:10 tempo på någon kilometer på tävling utan till synes någon löpträning? Och att sub40 på milen mer kom som en
Jag läste lite på din blogg Andreas. Ser att du spelar mycket innebandy och att du genom detta lyckats bli en otroligt duktig sprinter som kör 3:10 tempo på någon kilometer på tävling utan till synes någon löpträning? Och att sub40 på milen mer kom som en
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 22:00Christer: Jag menar mera att absolut, jag kommer nog att köra och eventuellt är mera, att jag inte vet när, jag orkar engagera mig att registrera mina resultat. Tycker inte att det är något att ta ordagrant på direkt...
Niklas: Jag vet inte om jag ska sä
Christer: Jag menar mera att absolut, jag kommer nog att köra och eventuellt är mera, att jag inte vet när, jag orkar engagera mig att registrera mina resultat. Tycker inte att det är något att ta ordagrant på direkt...
Niklas: Jag vet inte om jag ska sä