Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 18:38Kanon,
Kolla vad som är en lgom stor grupp och hur man skulle kunna lägga upp det. Vet många som skulle vara intresserade.
Kanon,
Kolla vad som är en lgom stor grupp och hur man skulle kunna lägga upp det. Vet många som skulle vara intresserade.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 22:17Nu har jag mailat Ida! (t+)
Nu har jag mailat Ida! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:43Jag är intresserad om det skulle bli någon löpargrupp, om det är välkommet med "vem som helst".. Låter som en väldigt bra idé!! 😀
Jag är intresserad om det skulle bli någon löpargrupp, om det är välkommet med "vem som helst".. Låter som en väldigt bra idé!! 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 06:43Såg att Ida hade priser på PSIM....
http://www.psim.se/personlig%20tränare%20löpning.htm
Såg att Ida hade priser på PSIM....
http://www.psim.se/personlig%20tränare%20löpning.htm
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 09:47Verkar superbra!
Hoppas vi får ett positivt svar 🙂
Verkar superbra!
Hoppas vi får ett positivt svar 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 09:54"Är du redan inbiten löpare kan vi finputsa löpsteget" tycker jag låter intressant.
"Är du redan inbiten löpare kan vi finputsa löpsteget" tycker jag låter intressant.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 10:21Lina!
Du är välkommen!
Jag vill ha en grupp där vem som kan vara med.. oerfaren som erfaren. Att vi ska kunna hjälpa varandra när vi inte tränar med tränaren tycker jag är viktigt.
Lite det som är problemet med löparklubbar.. de är så avancerade att det
Lina!
Du är välkommen!
Jag vill ha en grupp där vem som kan vara med.. oerfaren som erfaren. Att vi ska kunna hjälpa varandra när vi inte tränar med tränaren tycker jag är viktigt.
Lite det som är problemet med löparklubbar.. de är så avancerade att det
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:10Jennica,
Mailade dig här på funbeat om massage...
Jennica,
Mailade dig här på funbeat om massage...
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 13:11Jag är också intresserad om det blir en grupp!
Jag är också intresserad om det blir en grupp!
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 08:18Löpteknik PT i grupp! -NY START V.19!
Beskrivning:
Löpklasserna är inriktade mot Göteborgsvarvet. För att få ut mesta möjliga av klasserna bör du ha lite löparvana och klara av att jogga 15 km.
Klassernas ambition är att ge dig bra och rolig träning och
Löpteknik PT i grupp! -NY START V.19!
Beskrivning:
Löpklasserna är inriktade mot Göteborgsvarvet. För att få ut mesta möjliga av klasserna bör du ha lite löparvana och klara av att jogga 15 km.
Klassernas ambition är att ge dig bra och rolig träning och