Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparglasögon?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har också börjat fundera på solglasögon nu när solen kommer fram under löprundorna. Såg dom tidigare förslagen men undrar hur stor skillnad det är på dom olika prisklasserna. finns en hel del budget på stadium har jag sett 250-400:- men är dom bra? E

Jag kör vanligtvis med Biltemas 29.90:- som också är fula som stryk men allt klär en skönhet, tycker jag.

David: Min morfar brukade säga att allting klär en skönhet och ingenting misspryder en hög med hönsskit. 😉

Rudy project har riktigt bra glasögon för löpning/längdskidor...

Oakley Radar är ju löjligt dyra.... jag kör med ett par från Stadium som kostade typ 250 kr - kommer inte ihåg märket, men glaset var orange 🙂

Jag gick till Addnature för att köpa ett par billigare Oakley, men efter att ha provat Radar så var jag såld. Hade ångest över köpet i flera månader, men är så nöjd att det var värt det i slutändan.

Dyrt är bra - men jag gillar inte Oakley. Har däremot Rudy Projekt då jag cyklar, men dom är så stora att jag skulle snubbla på dom om jag hade dom då jag sprang - man får väl investera i ett par till för jag gillar att kapsla in mig då jag springer! (Har

12