Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparklocka
You need to log in to create posts and topics.

Det är bara i Sverige man köper en puls klocka som sällan visar rätt puls, garmin har ca 10 gånger mer pengar att lägga på marknadsföring. Men klockan är stor och ful enligt mig, polar eller suunto beroende vilken sport man utövar. Håller man på med fiske

Jag tror knappast att Garmin bara säljer bra i Sverige.

NJA kanske var lite hård, men dom förtjänar inte den hypen som dom har fått i sverige..

Inte? Konsumenterna köper en produkt, är nöjda, sprider ordet vidare och fler köper. Omvänt, om kunsumenterna inte är nöjda sprider de DET vidare.

Jag kan inte minnas att jag någonsin sett Garminreklam i svensk media, i några engelska tidningar däremot

Nyligen övergått till en 910XT från min saligen insomnade 405, upplever bara förbättringar än så länge. Kunde nog ha tänkt mig även en Polar men då jag bara reggar på Funbeat har jag förstått att det är knöligare med en icke Garmin eller har jag fel? För

Sök på garmin här på forumet eller följ Jonas Colting på twitter så får man kanske en annan uppfattning.
Lägg på att den är otymplig, så kan man börja undra varför denna hyp.
Arbetar med träning och har ofta problem med kunder som har underlig puls med s

Hade en Polar (325?) tidigare. Var absolut inte nöjd med dess krångliga funktioner och dess fotpod. Mätte upp till 600 meter fel på en 4,2 km-sträcka. Oavsett hur noga man försökte kalibrera den.

Köpte en Garmin 405. Blev mer nöjd, fast den tryckkänsliga

Ja, det måste vara jooooobbigt att inte veta var man är.

Jag fick en Timex Ironman Run Trainer i julklapp och den är jag väldigt nöjd med hittills. Har i och för sig inte så mycket att jämföra med då det är min första GPS-klocka men den håller rätt på allt jag behöver veta och lite till. Kostade dessutom bara k

Har en Garmin FR305 och den fungerar alldeles utmärkt . har haft den sedan våren 2011 och den går som en klocka 🙂 hehe .