Quote from Guest on 21 September 2009, 09:20Hejsan!
Jag undrar om nån känner till / har erfarenhet av nån bra och trevlig löparklubb i Malmö?
Helst en klubb som inte bara accepterar personer som har topp-10 i Sverige som ambitionsnivå... 🙂 Personligen gjorde jag min första tävling i helgen.
S
Hejsan!
Jag undrar om nån känner till / har erfarenhet av nån bra och trevlig löparklubb i Malmö?
Helst en klubb som inte bara accepterar personer som har topp-10 i Sverige som ambitionsnivå... 🙂 Personligen gjorde jag min första tävling i helgen.
S
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 09:30Heleneholms IF.
www.heleneholmslanglopare.se
Heleneholms IF.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 20:26Tackar.
Tackar.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 20:51Måndagar 18.00 på Heleneholms IP har vi träning då alla är välkomna.
http://www.heleneholmslanglopare.se/pages/traening/traeningstider/mandagstraening.phpJag själv är långt ifrån nån "elitlöpare" , men blev mycket väl mottagen när jag började där för ca
Måndagar 18.00 på Heleneholms IP har vi träning då alla är välkomna.
http://www.heleneholmslanglopare.se/pages/traening/traeningstider/mandagstraening.php
Jag själv är långt ifrån nån "elitlöpare" , men blev mycket väl mottagen när jag började där för ca
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 23:23Låter som det kan vara värt ett besök. 🙂
Låter som det kan vara värt ett besök. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 12:26När jag kommit över mitt lilla löparknä (@£$€mummel!"#) så kanske jag också dyker upp. ..nåt jag verkligen saknar är skogar. Asfaltsdjungel är inte min rätta miljö.
När jag kommit över mitt lilla löparknä (@£$€mummel!"#) så kanske jag också dyker upp. ..nåt jag verkligen saknar är skogar. Asfaltsdjungel är inte min rätta miljö.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 13:07Skogar hade varit fantastiskt, med lite automatisk intervallträning. Skåne har sina fördelar men jag saknar Göteborg ibland 🙁
Jag dykar nog ev upp nån måndag också, och hoppas på en riktigt långsam grupp 🙂
Skogar hade varit fantastiskt, med lite automatisk intervallträning. Skåne har sina fördelar men jag saknar Göteborg ibland 🙁
Jag dykar nog ev upp nån måndag också, och hoppas på en riktigt långsam grupp 🙂
Quote from ellen olsson on 27 September 2009, 13:10Saknar du regnet? (#)
Saknar du regnet? (#)
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 13:14Det är inte mer regn i Göteborg än det är iskall blåst i Malmö 🙂
Det är inte mer regn i Göteborg än det är iskall blåst i Malmö 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 13:25Lättare att klä sig för blåst än regn.
Lättare att klä sig för blåst än regn.