Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 15:30Blåsten är mest jobbig då man kör med joggingvagnen i motvind. Ibland har man knappt styrfart då... 🙂
Blåsten är mest jobbig då man kör med joggingvagnen i motvind. Ibland har man knappt styrfart då... 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 16:56Skåne är ju å andra sidan helt platt, slottskogen har ju några naturliga upp-och nerare som är tacksamma, här i Lund är det dåligt om banor =S Är man som jag nyinflyttad är det desto svårare att hitta nån bra runda..
Skåne är ju å andra sidan helt platt, slottskogen har ju några naturliga upp-och nerare som är tacksamma, här i Lund är det dåligt om banor =S Är man som jag nyinflyttad är det desto svårare att hitta nån bra runda..
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 16:58Platt?
Platt?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 17:08Camilla: När du testat St Hans backar i norra Lund kommer du aldrig mer att använda ordet platt om Skåne.
Camilla: När du testat St Hans backar i norra Lund kommer du aldrig mer att använda ordet platt om Skåne.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 17:33Exakt - hela Lund är byggt i en enda stor uppförsbacke.
Exakt - hela Lund är byggt i en enda stor uppförsbacke.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 17:34Livets uppförsbacke.
Livets uppförsbacke.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 18:00Jag tränade inget när jag bodde Lund men tvingades cykla upp för backen varje morn (men fick rulla ner). Nu när jag tränar kan jag nog sakna St. Hans Backar lite.
Jag tränade inget när jag bodde Lund men tvingades cykla upp för backen varje morn (men fick rulla ner). Nu när jag tränar kan jag nog sakna St. Hans Backar lite.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 08:22på Bulltofta Rekreationsområde i Malmö ( vid nuv. IKEA) finns ett 5 km spår som är kuperat och som dessutom går på grus hela vägen.
på Bulltofta Rekreationsområde i Malmö ( vid nuv. IKEA) finns ett 5 km spår som är kuperat och som dessutom går på grus hela vägen.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 19:40Andreas> Ingen måste väl cykla upp för St Hans på väg till jobbet? Det finns ju inte ens nån stig till toppen!?
Staffan> Jag började springa med en klubb i Lund för ca 1 år sedan (Björnstorps IF). Det är nåt av det bästa jag har gjort. Det är bra för trä
Andreas> Ingen måste väl cykla upp för St Hans på väg till jobbet? Det finns ju inte ens nån stig till toppen!?
Staffan> Jag började springa med en klubb i Lund för ca 1 år sedan (Björnstorps IF). Det är nåt av det bästa jag har gjort. Det är bra för trä
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 07:31Björn, det var precis det där jag hoppades en klubb skulle tillföra. Tack för den informationen!
Jag har varit aktiv inom andra sporter tidigare och fått ut mycket av det, men nu när jag har familj och liknande hinner jag inte med allt för avancerade gre
Björn, det var precis det där jag hoppades en klubb skulle tillföra. Tack för den informationen!
Jag har varit aktiv inom andra sporter tidigare och fått ut mycket av det, men nu när jag har familj och liknande hinner jag inte med allt för avancerade gre