Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 6 November 2007, 09:43Jessica, hur känner man igen hopparknä? Som jag har förstått så är det egentligen en inflammation i knäsenan, stämmer det?
Jag misstänker att jag har haft hopparknä, så det skulle vara intressant att veta om det verkligen var det.
Förra hösten var jag vä
Jessica, hur känner man igen hopparknä? Som jag har förstått så är det egentligen en inflammation i knäsenan, stämmer det?
Jag misstänker att jag har haft hopparknä, så det skulle vara intressant att veta om det verkligen var det.
Förra hösten var jag vä
Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 13:35hoppar knä är rupturer i patella senan, med andra ord så har det senstråk där knäskålen ligger inbäddad i gått sönder, ungefär som när det går en maska på nylonstrumpor. vanligast nedanför knäskålen. rupturer av det slaget läker på 6-12 veckor, så har du
hoppar knä är rupturer i patella senan, med andra ord så har det senstråk där knäskålen ligger inbäddad i gått sönder, ungefär som när det går en maska på nylonstrumpor. vanligast nedanför knäskålen. rupturer av det slaget läker på 6-12 veckor, så har du