Quote from Guest on 13 March 2011, 07:39Jag har haft riktigt mycket problem med löparknä på utsidan av vänster ben. Jag köpte extradämpning, band och så vidare till ingen nytta. Till sist bestämde jag mig för att gå grundligare tillväga. Jag anlitade en löptränare och ändrade till att springa p
Jag har haft riktigt mycket problem med löparknä på utsidan av vänster ben. Jag köpte extradämpning, band och så vidare till ingen nytta. Till sist bestämde jag mig för att gå grundligare tillväga. Jag anlitade en löptränare och ändrade till att springa p
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 07:49Grattis till väl investerade pengar 🙂
Grattis till väl investerade pengar 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 18:57Härligt! Själv får jag inte ont i knäna när jag springer utan när jag går! betyder att jag har en taskig gång! vet inte bara hur jag ska tänka vad gäller att gå på ett annat sätt! försöka gå som jag springer, hm...
Härligt! Själv får jag inte ont i knäna när jag springer utan när jag går! betyder att jag har en taskig gång! vet inte bara hur jag ska tänka vad gäller att gå på ett annat sätt! försöka gå som jag springer, hm...
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 19:10Låter helt fantastiskt. Skulle oxå vilja anlita en tränare ett par timmar då o då!
Låter helt fantastiskt. Skulle oxå vilja anlita en tränare ett par timmar då o då!
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 19:15Evelina, samma här. Jag avskyr att gå långa sträckor, springer heller fyra mil än går en.
För att få till en någorlunda mjuk gångstil är det mjuka knän som gäller. Men det ser för illa ut då...
Evelina, samma här. Jag avskyr att gå långa sträckor, springer heller fyra mil än går en.
För att få till en någorlunda mjuk gångstil är det mjuka knän som gäller. Men det ser för illa ut då...
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 17:09Hur hittar man en löptränare?
Hur hittar man en löptränare?
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 17:59Fantastiskt inspirerande Arvid och kul för dig. Jag har hört fler berätta om hur löparknä försvinner med neutrala skor och "barfotaskor" och är själv på gång att köpa ett par.
Sen tror jag det är väldigt individuellt vad som är bäst för varje löpare. Det
Fantastiskt inspirerande Arvid och kul för dig. Jag har hört fler berätta om hur löparknä försvinner med neutrala skor och "barfotaskor" och är själv på gång att köpa ett par.
Sen tror jag det är väldigt individuellt vad som är bäst för varje löpare. Det
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 18:37http://www.bgmsanalys.se/ kan jag rekommendera.
http://www.bgmsanalys.se/ kan jag rekommendera.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 19:14Jag har oxå varit hos Markus Stålbom på löpkurs. Tyckte det var intressant och värt slanten det kostade. Sen är han ju inte världens charmigaste i.o.f.s...
🙂
Jag har oxå varit hos Markus Stålbom på löpkurs. Tyckte det var intressant och värt slanten det kostade. Sen är han ju inte världens charmigaste i.o.f.s...
🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 22:39Jag var otroligt nöjd efter Markus kurs. Inte tänkte jag på om han var charmig eller ej, jag ville ju bara lära mig springa. 😉
Jag var otroligt nöjd efter Markus kurs. Inte tänkte jag på om han var charmig eller ej, jag ville ju bara lära mig springa. 😉