Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har liknande erfarenhet faktiskt. Jag började springa i Asics GT2130 och fick löparknä efter ett år ungefär. Köpte sedan ett par ännu stabilare dojjor med ännu lite mer pronationsstöd på löplabbet efter deras rekommendation.

Problemet kvarstod + att

150 riksdaler på simbutiken.se
BILD:http://ecx.images-amazon.com/images/I/31uYgXctc0L._SL500_AA300_.jpg
Varför köpa nåt dyrare än det?

Peter: 149 är det väl ändå? 😉 Drog ett varv i mina Aquasocks i veckan, alltid lika skönt.

Fast ja förstår inte. Du köper en ny NEUTRAL sko, som funkar sämre än din gamla NEUTRALA sko. Samma märke, men lite mer dämpning i den nya. Vad har det med pronation att göra? Att jämföra det med någon som köpt en 2130 (pronationssko) (som Daniel L gör) o

Har jätteproblem med löparknä. Ska testa ett varv med mina converse all stars och rapportera tillbaka.

Ursäkta att jag kanske ställer en aningen dum fråga, men hur känns ett löparknä?

Jag har köpt nya skor och känner mig trött i knäna efter, lite under knäna...bör jag blie skraj för mina nya skor?

Löparknät gör ont på knäts utsida, så det är nog inte det du lider av.

Vilken tur.

Låter mer som att det är hopparknä!

Den enda gången jag fått knäkänningar var när jag köpte ett par skor på Löplabbet som de rekommenderade. Det var en hiskeligt tung stabil modell som tydligen skulle passa mina fötter. Som tur var blev de inte långvariga utan ersattes av ett par lättviktar