Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparknä pga mobiltelefon!?
You need to log in to create posts and topics.

12

Det kan säkert vara så att Anna verkligen behövde ha mobilen med sig, Jag räknade med att få en del mothugg när jag skrev mitt inlägg. Men det har gått till överdrift med alla dessa mobiler överallt, ungarna har mobiler i skolan, på lektionerna, det är et

Jag tar me dmig min mobil när jag springer. Dels så gillar jag att ta kort med den och om jag skulle behöva hjälp så kan jag ringa efter hjälp. Ser det som en säkerhet.
Däremot har jag den på ljudlös, så jag svarar inte om det skulle ringa när jag är ute

Jag känner att en länk till min favoritserie är på plats här, även om jag inte kan hitta när de pratar om telefoner på nätet. http://www.youtube.com/watch?v=NyByBORmtH0

Och jag tror att ungarna får ha telefoner på lektionerna precis lika mycket som vi fi

Att mobiler är ett problem i skolan är inget nytt. Dock anser jag att alla dessa som kör bil med en hand och ingen uppmärksamhet eftersom andra handen sitter fastopererad i örat med en telefon är ett mycket större problem.

Det är inte heller något nytt att barn håller på med annat än de ska på lektionerna. Det uppstod inte med mobiltelefonen.

Blåmärket borta och knät känns helt ok!! Är ute och seglar och kan inte testa att springa, men så snart vi är hemma igen så! Nu passar jag på att stretcha och köra styrka till allas stora nöje... Känner mig som en strandad knubbsäl!! 🙂
Jag har fått ont f

12