Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparkompis Sollentuna
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill gärna ha sällskap på löprundan ibland. Finns det någon annan ensam löpare där ute som känner detsamma?

Höstens mål är milen sub 49 min och halvmaran sub 1 h 50 min.

Jag bor iof i Bergshamra men har sprungit en del omkring sollentuna nu inför jubiliumsmaran. Är inte speciellt ensam men vi kan säkert springa tillsammans någon gång ändå om du vill 🙂 Jag tar pendeln eller löparskorna upp till Sollentuna så får du visa m

Jag lunkar i vanliga fall i/runt Upplands Väsby, och ser också gärna nya spår. På sommaren springer jag helst vardagsmorgmorgnar. Bor vid Sanda Ängar, härifrån bygger man lätt samman rundor med tre, sex och nio-kilometersbitar.

Funderar själv lite på 19:30 imorgon enligt
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1183873

Jag bor i Sollentuna och har gärna sällskap ibland. Vi har dessutom liknande mål på milen (jag ska under 47 minuter nästa år).

Jag bor också i Sollentuna och får gärna lite springsällskap. Jag har också ett mål att klara milen på 50 minuter, och att springa halvmaran (inget tidsmål alls). Men frågan är om du kanske är för snabb för mig. Kör gärna intervaller på Vallen också.

Jag bor också i Sollentuna, men springer lite fortare än dig. Försöker komma under 40 minuter på milen även i år.

Jag hade planer på att dra ihop en grupp på Sollentunavallen i våras och köra intevaller, precis som en del gör på Kristinebergs IP, men nå

Här är en till "löpare" som springer på tider strax under 55 på milen och behöver lite sällskap för att göra träningen roligare och klara milen på 50 minuter. Det känns som att det är en bra idé att följa Börjes länk och springa på Järvafältet imorgon...

Tror vallen är upptagen nu på torsdag 🙂

Äh, det kanske finns en restplats på ytterbanan 🙂