Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 00:24Här är en till som springer i Sollentuna. Mestadels springer jag runt Edsbergs Sportfält och jag gör långa spåret 5,6 km på 29:30, men det finns mycket att ta av ännu.
Mitt mål är att springa Hässelbyloppet under 50 min, vilket jag tror att jag gör galant
Här är en till som springer i Sollentuna. Mestadels springer jag runt Edsbergs Sportfält och jag gör långa spåret 5,6 km på 29:30, men det finns mycket att ta av ännu.
Mitt mål är att springa Hässelbyloppet under 50 min, vilket jag tror att jag gör galant
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 07:06En bra idé kan ju vara att komma till Bögs Gård någon tisdagkväll, som ikväll till exempel (vi träffas udda veckor) och snacka ihop dig med dem som är där. Säkerligen finns det någon med liknande målsättning som kan bli en framtida träningskompis.
Tipset
En bra idé kan ju vara att komma till Bögs Gård någon tisdagkväll, som ikväll till exempel (vi träffas udda veckor) och snacka ihop dig med dem som är där. Säkerligen finns det någon med liknande målsättning som kan bli en framtida träningskompis.
Tipset
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 10:30Hej alla! Det verkar finnas ett litet gäng som vill ha sällskap ibland. Jag kommer att åka ut till Bögs gård ikväll och springa med folket där, kanske fler som dyker upp som inte heller har varit med där förut?
Sen tänkte jag redan nu flagga för att jag
Hej alla! Det verkar finnas ett litet gäng som vill ha sällskap ibland. Jag kommer att åka ut till Bögs gård ikväll och springa med folket där, kanske fler som dyker upp som inte heller har varit med där förut?
Sen tänkte jag redan nu flagga för att jag
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 09:45Ikväll blir det intervaller på Sollentunavallen kl 18.30. Jag planerar att springa 200 metersintervaller (10-12 st). Väl mött!
Ikväll blir det intervaller på Sollentunavallen kl 18.30. Jag planerar att springa 200 metersintervaller (10-12 st). Väl mött!
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 09:49Jag bor & springer i Sollentuna men ni är för snabba för mig ... dock kanske jga dyker upp på er intervall pass men inte idag.... 🙂
Kul att det finns intresse att "samla ihop" löpare i Sollentuna!
Jag bor & springer i Sollentuna men ni är för snabba för mig ... dock kanske jga dyker upp på er intervall pass men inte idag.... 🙂
Kul att det finns intresse att "samla ihop" löpare i Sollentuna!
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 12:17Är vallen öppen så där så det bara är att slinka in och träna lite?
Vore ju perfekt. Cyklar förbi två ggr per dag till och från jobbet, kan man ju hinna ta några snabba löpintervaller på vägen. 🙂
Bor och springer också i Sollentuna men har lite mer snig
Är vallen öppen så där så det bara är att slinka in och träna lite?
Vore ju perfekt. Cyklar förbi två ggr per dag till och från jobbet, kan man ju hinna ta några snabba löpintervaller på vägen. 🙂
Bor och springer också i Sollentuna men har lite mer snig
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 12:23Hej Marianne, vi kanske kan haka på tillsammans någon gång.
Vill prova Bogs gård löpargrupp någon gång..., men ligger lite lågt denna vecka med tanke på att det är marathon på lördag.
trevlig sommar!
Hej Marianne, vi kanske kan haka på tillsammans någon gång.
Vill prova Bogs gård löpargrupp någon gång..., men ligger lite lågt denna vecka med tanke på att det är marathon på lördag.
trevlig sommar!
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:06Marianne; Vallen är i allmänhet öppen och tillgänglig för alla. Någon gång när jag har varit där har det varit flera större grupper som har tränat samtidigt och då har jag sprungit utanför på gatan istället eller planerat om och sprungit distans. Förra må
Marianne; Vallen är i allmänhet öppen och tillgänglig för alla. Någon gång när jag har varit där har det varit flera större grupper som har tränat samtidigt och då har jag sprungit utanför på gatan istället eller planerat om och sprungit distans. Förra må
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:27tror nog att de flesta är på semester 🙂
tror nog att de flesta är på semester 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 16:56Jag har fastnat på jobbet och kommer att vara på Vallen kl. 19.
Jag har fastnat på jobbet och kommer att vara på Vallen kl. 19.