Quote from Guest on 28 March 2011, 00:08Ledsen om ni diskuterat detta till leda, men jag hittar ingen sökfunktion på forumet.
Det gäller alltså om någon har bra tips eller anti-tips på "sportarmband" till iPhone 4. Jag har kikat lite på några som finns på nätet och tycker att Belkin iPhone 4 Sp
Ledsen om ni diskuterat detta till leda, men jag hittar ingen sökfunktion på forumet.
Det gäller alltså om någon har bra tips eller anti-tips på "sportarmband" till iPhone 4. Jag har kikat lite på några som finns på nätet och tycker att Belkin iPhone 4 Sp
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 00:18Hej Marie
Jag har inget svar på din fråga i sig men sökfunktionen hittar du ovanför Registrera träning. Den syns lite dåligt men där är den.
Hoppas du får svar på din fråga där eller av någon som har tips.
Hej Marie
Jag har inget svar på din fråga i sig men sökfunktionen hittar du ovanför Registrera träning. Den syns lite dåligt men där är den.
Hoppas du får svar på din fråga där eller av någon som har tips.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 06:28Jag gillar inte att ha prylar på armen. Brukar köra med vätskebälte och där går en iPhone också ner precis om man vill ha med den (+ nycklar mm)
Jag gillar inte att ha prylar på armen. Brukar köra med vätskebälte och där går en iPhone också ner precis om man vill ha med den (+ nycklar mm)
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 14:06Hej Marie,
jag har det nämnda "armbandet". Tycker det fungerar helt ok. Kör m Runkeeper och då hör jag coachrösten rätt ok.
Hej Marie,
jag har det nämnda "armbandet". Tycker det fungerar helt ok. Kör m Runkeeper och då hör jag coachrösten rätt ok.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 20:19Hur mycket skyddar armbandet mot svett och fukt?
Hur mycket skyddar armbandet mot svett och fukt?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 14:35Jag är lite skeptisk till hur min iPhone kommer klara regn och svett om man tränar med den regelbundet. Är det någon som har någon input?
Jag är lite skeptisk till hur min iPhone kommer klara regn och svett om man tränar med den regelbundet. Är det någon som har någon input?
Quote from Christer Heinbäck on 29 March 2011, 15:59Jag har alltid min telefon i en vattentät påse. Touchfunktionen fungerar genom plasten och man kan prata, ringa och sköta telefonen som vanligt trots att den ligger i påsen.
BILD:http://www.addnature.com/assets/product_images/H/L_HAGLOFSMOBILEPOUCH_S07.j
Jag har alltid min telefon i en vattentät påse. Touchfunktionen fungerar genom plasten och man kan prata, ringa och sköta telefonen som vanligt trots att den ligger i påsen.
BILD:http://www.addnature.com/assets/product_images/H/L_HAGLOFSMOBILEPOUCH_S07.j
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 16:51Vad jag har läst så är de som finns inte fullt att lite på. Denna skall dock vara betydligt bättre än de som erbjuds i Sverige..
www.armpocket.com
Vad jag har läst så är de som finns inte fullt att lite på. Denna skall dock vara betydligt bättre än de som erbjuds i Sverige..
Quote from Elias Engqvist on 29 March 2011, 18:02Om jag har med min iPhone så har jag den i en vanlig fryspåse - räcker alldeles utmärkt! (i en ficka)
Om jag har med min iPhone så har jag den i en vanlig fryspåse - räcker alldeles utmärkt! (i en ficka)
Quote from Christer Heinbäck on 29 March 2011, 19:29Jag använde också påsar förut. Det funkar det med. 🙂
Om man däremot är på sjön så är en vattentät påse bättre. Så när jag köpte en sån så använder jag den istället.
Jag använde också påsar förut. Det funkar det med. 🙂
Om man däremot är på sjön så är en vattentät påse bättre. Så när jag köpte en sån så använder jag den istället.