Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparmband iPhone 4
You need to log in to create posts and topics.

12

@Sara, vilken fin påse. Var har du köpt den?

@Christer, jag brukar oxå göra så med en fryspåse när jag är ute och cyklar, men då brukar jag iofs inte använda den utan har bara den med mig för säkerhets skull.

Sara? (H)

Jag köpte iaf min på Outdoorexperten.
http://www.outdoorexperten.se/p-13539-haglfs-watatait-mobile-pouch.aspx

Jag använde Belkins variant och var nöjd med den ända tills den gick sönder och det kom in svett i telefonen :-(. Den var ganska tajt att få i och ur telefonen, vilket orsakade slitage ganska snabbt.

Numera använder jag Nathans iPhone-armband Rock Band o

Tack för länken, Sara 😉
Förlåt, är inte så lätt med namnen alltid. hade ju bara "glömt" ett par bokstäver i mitten 😀

😉

Jag har min iPhone i bakfickan på tightsen. Nu får den inte plats i alla fickor, men Nike har en lite större ficka där den precis går ner. Fickan har dessutom ett plastat tyg närmast kroppen så telefonen blir inte svettig. jag har alltid hörlurar på mig s

En riktig cykeltröja har tre fina fickor bak där du får plats med flera telefoner 🙂

Christer, även om jag skulle ha råd att köpa en "riktig" cykeltröja så tycker jag det är krångligt att plocka ur saker ur fickorna när jag sitter på cykeln. Nu är det för kallt för att ha kortärmat och det är det enda jag har med ryggficka.

Det går att cykla o ha en cykeltröja under vinterjackan och ändå få fatt i käket i cykeltröjan.

David, jag har aldrig cyklat långt nog för att behöva ha med mig mat. 😉

Men nu ska vi inte besudla löp-tråden med mer cykelsnack. 😉

12