Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparryggsäck!
You need to log in to create posts and topics.

Jag har också problem med skavsår - senast på halsen (det blir ju inga vackra saker och ärr som sitter i länge) och även på insidan av överarmen. Det är ju inte direkt billigt att testa ny. Frågade och såklart får man inte lämna tillbaka om det skaver eft

Andreas. Två? Räcker det? Jag står och stampar för att jag vill ha minst tre:
En med plats för blåsa plus lite lättare packning (En tröja, lite energi och småplock som mobil m.m.)

En 10-15L: Ombyte till jobbet, eller lite längre turer där övernattningen

@katarina
Det verkar som om man får chansa lite, tyvärr. Och jag förstår vad du menar med skavsåren, dom sitter i riktigt länge och eftersom jag springer ändå så brukar dom utveckla sig till, eh...tja, inte är det vackert i alla fall. Ser ut som om jag bu

@per
Visst, en heeeeelt slumpartad lista, haha!

Ok, räknar med 5 istället... Det gör det nästan lättare då är det ju bara att börja handla....

Är det någon som använt både Nathan och Salomon och kan göra en lite jämförelse?

Har läste lite andra trådar och bloggar och det verkar vara de märkena som oftast återkommer.

/A

Nu har jag funderat klart! Får tacka för tipset om den här:
http://www.runnersgear.se/vatskesystem/vatskeryggsackar/ultrapire-surge.html

Beställde idag, får se när den dyker upp. Inte den billigaste, men jag hoppas den duger länge...

/A

Den verkar grym. Mycket genomtänkt och förmodligen bäst väst-system än så länge? Berätta gärna hur den funkar när du testat den. Är riktigt sugen själv men har tyvärr redan så mycket att springa med..

@jens

Jag lovar att återkomma när jag testat den. Har velat fram och tillbaka i en vecka nu och läst olika recensioner och kollat youtube klipp med folk som testar grejer.
Mitt nörderi börjar ta överhanden, haha...

Verkar som om dom flesta springer med

Nu har jag prövat ryggan. Gjorde en ny tråd om det...

/Andreas