Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 19:57Smurf? Det räcker med att man har en platt bröstrygg :-(. Sen korvar sig de axelbanden där BRÖSTEN sitter. Och då har jag bara en B-kupa. Det måste vara urbota korkade män som konstruerat de där ryggorna.
Smurf? Det räcker med att man har en platt bröstrygg :-(. Sen korvar sig de axelbanden där BRÖSTEN sitter. Och då har jag bara en B-kupa. Det måste vara urbota korkade män som konstruerat de där ryggorna.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 08:52Jo, jag skulle nog sätta en slant på att det är som du säger. Det var därför jag tänkte att det kanske var bra med deras konstruktion, det är två elastiska band med tre punkters infästning som går att flytta på båda sidor i en mängd konstellationer. Samt
Jo, jag skulle nog sätta en slant på att det är som du säger. Det var därför jag tänkte att det kanske var bra med deras konstruktion, det är två elastiska band med tre punkters infästning som går att flytta på båda sidor i en mängd konstellationer. Samt
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 10:37Jag har testat ett par tre Salomon och alla har varit usla för mig. Jag testar vidare :D. Nathan verkar mest lovande just nu.
Jag har testat ett par tre Salomon och alla har varit usla för mig. Jag testar vidare :D. Nathan verkar mest lovande just nu.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 10:37Fast Bergansryggan på 7 l som jag har är okej även om den inte är perfekt.
Fast Bergansryggan på 7 l som jag har är okej även om den inte är perfekt.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 12:12http://www.nathansports.com/our-products/hydrationnutrition/race-vests/intensity
Som en tidigare i diskussionen länkat till. Den rymmer inte så mkt men är man liten så är också eventuella extrakläder små.. Jag brukar också hänga på påsar baktill när jag s
http://www.nathansports.com/our-products/hydrationnutrition/race-vests/intensity
Som en tidigare i diskussionen länkat till. Den rymmer inte så mkt men är man liten så är också eventuella extrakläder små.. Jag brukar också hänga på påsar baktill när jag s
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 13:37Jag fick tips om att Lidl av alla ställen sålde löparryggsäckar för 139 kr.
Testade en idag, den sista de hade på mitt Lidl, och ja, faktiskt, den passade. Visserligen är den kanske något lång över ryggen men testade att knyta fast änden av tamparna bakom
Jag fick tips om att Lidl av alla ställen sålde löparryggsäckar för 139 kr.
Testade en idag, den sista de hade på mitt Lidl, och ja, faktiskt, den passade. Visserligen är den kanske något lång över ryggen men testade att knyta fast änden av tamparna bakom
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 14:12Hihi, har tänkt att skriva här om ryggorna på Lidl, men ville kolla vilka de var först. Och det var "fel" ryggsäck.
Jag har nämnligen köpt min "sambo" som följer mig på alla rundor på Lidl sommaren 2005. Och jaa, den håller och sitter perfekt!
Jag är 159
Hihi, har tänkt att skriva här om ryggorna på Lidl, men ville kolla vilka de var först. Och det var "fel" ryggsäck.
Jag har nämnligen köpt min "sambo" som följer mig på alla rundor på Lidl sommaren 2005. Och jaa, den håller och sitter perfekt!
Jag är 159