Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 08:05"En rutinerad säljare på Löplabbet tipsade mig om att Sauconys skor är breda framtill..."
Om han nu sa just så då tycker jag han har dålig koll. Jag har Saucony Kinvara och Grid A2 och ingen av dom är speciellt breda.Dom gånger jag varit på Löplabbet ha
"En rutinerad säljare på Löplabbet tipsade mig om att Sauconys skor är breda framtill..."
Om han nu sa just så då tycker jag han har dålig koll. Jag har Saucony Kinvara och Grid A2 och ingen av dom är speciellt breda.
Dom gånger jag varit på Löplabbet ha
Quote from Susan Hartley on 18 February 2011, 08:22Edit: Läste helt fel! 🙂
Håller med om att Kinvara är SMAL.
Edit: Läste helt fel! 🙂
Håller med om att Kinvara är SMAL.
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 08:25http://www.lopsko.se
"I Löp & Sko Klinikens breda sortiment av märkesskor hittar du alltid rätt skor till just dina fötter."
"Breda sortiment" det låter väl som löparskor för dig 🙂
"I Löp & Sko Klinikens breda sortiment av märkesskor hittar du alltid rätt skor till just dina fötter."
"Breda sortiment" det låter väl som löparskor för dig 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 08:31Stefan: 😀
Har faktiskt fått tips om dem, men tyckte att det var bättre att höra med folk på forumet först...som faktiskt har använt skorna. 😉
Stefan: 😀
Har faktiskt fått tips om dem, men tyckte att det var bättre att höra med folk på forumet först...som faktiskt har använt skorna. 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 10:05Saucony har ett antal modeller för olika typer av fötter, smala och breda. ProGrid Echelon är den bredaste. Jag kör med herrmodellen. Jag tror inte att den är speciellt smal i hälen för då hade nog inte jag trivts i den, men det är möjligt att dammodellen
Saucony har ett antal modeller för olika typer av fötter, smala och breda. ProGrid Echelon är den bredaste. Jag kör med herrmodellen. Jag tror inte att den är speciellt smal i hälen för då hade nog inte jag trivts i den, men det är möjligt att dammodellen
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 12:38Som kommentar till att modifiera sina skor så kan man lika gärna lägga in anpassad fyllning under hälkappans foder likaväl som att ta bort hälkappor & annat 😉
Edit: Alltså lägga in stoppning på sidorna för att låsa fast t.ex. en smal häl
Men kanske att
Som kommentar till att modifiera sina skor så kan man lika gärna lägga in anpassad fyllning under hälkappans foder likaväl som att ta bort hälkappor & annat 😉
Edit: Alltså lägga in stoppning på sidorna för att låsa fast t.ex. en smal häl
Men kanske att
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 12:47Utubdet i "finbutikerna" i Sverige, som Löplabbet beror mer på importörer o agenter än på kvalitet. Stadium har Brooks som "eget" märke i Sverige, o därför hittar du dem inte på Löplabbet. I andra länder är det andra märken som saknas på "finhyllan", bero
Utubdet i "finbutikerna" i Sverige, som Löplabbet beror mer på importörer o agenter än på kvalitet. Stadium har Brooks som "eget" märke i Sverige, o därför hittar du dem inte på Löplabbet. I andra länder är det andra märken som saknas på "finhyllan", bero
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 13:08Alrighty, ett par Brooks Adrenaline GTS 11 är inhandlade. Det kändes som att stoppa ner fötterna i vispgrädde ungefär. 😀 Bra viftmån och med mina inlägg känns de som gjutna runt hälen.
Får återkomma med resultat, de kan ju vara lika kassa för mina fötte
Alrighty, ett par Brooks Adrenaline GTS 11 är inhandlade. Det kändes som att stoppa ner fötterna i vispgrädde ungefär. 😀 Bra viftmån och med mina inlägg känns de som gjutna runt hälen.
Får återkomma med resultat, de kan ju vara lika kassa för mina fötte
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 16:07One word: Hallelujah! (L)
One word: Hallelujah! (L)
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 22:47Kanonkul !
Alltid lika roligt att läsa när någon fått tag i ett par skor som funkar ordentligt bra.
(t+)
Kanonkul !
Alltid lika roligt att läsa när någon fått tag i ett par skor som funkar ordentligt bra.
(t+)