Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparskolan!
You need to log in to create posts and topics.

Hejsan

Snart drar nästa upplaga av Löparskolan i FK Studenternas regi igång. Vi söker deltagare som:
Vill förbättra sin löpning
Funderat på att gå med i en klubb
Söker nya löparvänner
Idag springer ca.3 gånger i veckan
Springer 10km på 40-50 minuter

Ko

Du glömde
"Vi söker deltagare som: Vill betala 695 kronor."
Läge att köpa en banner kanske?

Erik-> Är du lika hård mot dem som tipsar om böcker eller lägger upp tävlingar här på Funbeat? Den attityden är bara en förlust för Funbeat och dess medlemmar!

Man kan läsa på Löparskolans hemsida:

"Efter att ha växt explosionsartat de senaste åren blev

Synd att jag inte pluggar i stockholm längre. Med nuvarande löparvåg hade jag kunnat ta 500:- för att få springa med mig...

"Vi söker deltagare som: ..." låter mest som att man skulle få betalt?

@Henrik:

Du skriver "Det är ju knappast så att FK Studenterna är ett vinstdrivande företag som tjänar pengar på Löparskolan." Så sant, FK Studenterna är en ideell förening som tjänar pengar på Löparskolan. Såvitt jag kan se görs det ingen skillnad på för

Jag saknar mer en liten angivelse av VAR DÅ?
T o m om jag bodde i 08 skulle jag gärna vilja veta vilken sida stan det var på, och det kanske finns någon mer löparsammanslutning i Sverige som brukar kalla sig Studenterna för allt vad jag vet? Vi har visst

Håller med Henrik. Har ganska svårt att förstå den närmast paniska skräck som finns hos somliga på forumet för något som eventuellt skulle kunna gränsa till marknadsföring. Och tycker även att gränsdragningen mellan vad som anses OK eller ej är tämligen g

Borde kostnaden stått utsatt? Ja.
Är den att se som annonsering och står därmed i brott mot användarvillkoren på Funbeat? Det får en admin avgöra.

Joakim, jag tror inte att folk ogillar att man skriver om saker i sig. Det är att funbeats regler är emot det för att dom lever på reklam. Så om någon utnyttjar funbeat som gratis reklampelare blir funbeat snuvad på den pengen.
Dessutom finns det flera hä