Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparskolan!
You need to log in to create posts and topics.

Tack för info. Klart intressant. Ska läsa på...

Jag gick med i Löparskolan förra året och efteråt tog jag steget och är fortsatt medlem i klubben.
Jag är i alla fall väldigt nöjd med konceptet som erbjöds av löpskolan och för mig som var helt oerfaren inom löpning i klubb och bland annat löpskolning h

Om den som är medlem i en ideell idrottsförening inte får använda forumet för att pusha för föreningens aktiviteter om dessa genererar en inkomst för föreningen, så är det ganska mycket av dagens foruminnehåll som inte platsar.

Man kan ju välja en mer el

Det hade varit snyggare om det hade framgått direkt att det kostar, det gjorde det inte från början. Det lät som att det var en inbjudan till ett gratis-seminarie ungefär.

Men nu är det ju rättat, så i mina ögon ser det bra ut igen. Om Olle tycker det ä

Det jag vände mig mot var framför allt att kostnaden utelämnades. Innan inlägget redigerades var det lätt att få intrycket att det var gratis, typ Runday. Efter uppdateringen är det bättre, även om jag fortfarande tycker det är lite på gränsen för vad for

Tar på mig att jag missade två viktiga detaljer i ursprungsmeddelandet, kostnad och plats/upptagningsområde.

Löparskolan drivs helt ideellt av frivilliga medlemmar i föreningen.

Och eftersom jag nämns som ett sidospår i tråden så kan jag väl säga vad som jag anser. Att som medlem i arrangerande förening lägga de lopp som jag är med och arrangerar anser jag bara vara en fördel.

En tävlingskalender skall innehålla så exakta uppg