Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 11:38Kanske en dum fråga... men:
Sliter man mer på dämpningen om man går än om man springer? Eller slits dämpningen för att man både går och springer och därmed använder skorna mer än om man bara springer i dem?
Kanske en dum fråga... men:
Sliter man mer på dämpningen om man går än om man springer? Eller slits dämpningen för att man både går och springer och därmed använder skorna mer än om man bara springer i dem?
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 14:24Tack. Gör samma som ni andra med mina löparskor. Blir promenadskor efter löpning sedan gräsklipparskor 🙂
Kanske inte spelar någon roll om det är pronationsstöd eller inte. Har inte det på mina löparskor iaf. Men som ni sagt man märker väl om man får p
Tack. Gör samma som ni andra med mina löparskor. Blir promenadskor efter löpning sedan gräsklipparskor 🙂
Kanske inte spelar någon roll om det är pronationsstöd eller inte. Har inte det på mina löparskor iaf. Men som ni sagt man märker väl om man får p
Quote from Christer Berg on 1 June 2011, 17:35Att gå i löpardojjorna sliter inte MER på dämpningen men det sliter medans du gör en lågintensiv aktivitet.
Att gå i löpardojjorna sliter inte MER på dämpningen men det sliter medans du gör en lågintensiv aktivitet.