Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 10:22Så dubbar man själv! Intressant tycker jag, blir och testa i vinter, om det blir vinter! 🙂
http://www.runnersworld.se/tv/dubba-loparskorna-sjalv.htm
Så dubbar man själv! Intressant tycker jag, blir och testa i vinter, om det blir vinter! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 11:12Jag har varje vinter sprungit i mina vanliga sommarskor och det funkar utmärkt trots att jag i mellanåt springer snabbt 😉
Jag har varje vinter sprungit i mina vanliga sommarskor och det funkar utmärkt trots att jag i mellanåt springer snabbt 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 11:24Finns ett par olika modeller av dubbar, men i princip skruvar man bara in dem i skosulan.
Finns ett par olika modeller av dubbar, men i princip skruvar man bara in dem i skosulan.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 11:56Under de flesta vinterförhållanden utom ren isgata är exempelvis Xtalon 212 rena drömmen. Tidigare har jag kutat med broddar och det känns tämligen eländigt i jämförelse.
Jag har svårt att motivera en investering i särskilda dubbade skor. Blir det riktig
Under de flesta vinterförhållanden utom ren isgata är exempelvis Xtalon 212 rena drömmen. Tidigare har jag kutat med broddar och det känns tämligen eländigt i jämförelse.
Jag har svårt att motivera en investering i särskilda dubbade skor. Blir det riktig
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 13:49Dubbade skor är underbart här i Mälardalen. Är så ofta blöta isfläckar där bara dubbat duger. Innan jag skaffade mina icebugs så var det flera gånger som jag var tvungen att springa i snön bredvid motionsspåret.
Dubbade skor är underbart här i Mälardalen. Är så ofta blöta isfläckar där bara dubbat duger. Innan jag skaffade mina icebugs så var det flera gånger som jag var tvungen att springa i snön bredvid motionsspåret.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 13:56tackar för tipsen, vinnaren verkar i nuläget bli Calle.
för begagnade bättre skor har man, när man nu byter 2 ggr/år.
tror jag testar att skruva i skruvar i mina 2150......
tackar för tipsen, vinnaren verkar i nuläget bli Calle.
för begagnade bättre skor har man, när man nu byter 2 ggr/år.
tror jag testar att skruva i skruvar i mina 2150......
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 21:39Tja, aquasocks har då funkat bra för mej på alla underlag
Tja, aquasocks har då funkat bra för mej på alla underlag
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 09:17Jag har ett par Icebug Hiko Bugrip som jag använde en del i vintras. Det var halt och vinter även här i Skåne. Det är ju ganska ofta underkylt regn härnere och då är dubbar suveränt.
Men visst är det lite lyx och inte något som är nödvändigt med dubbskor
Jag har ett par Icebug Hiko Bugrip som jag använde en del i vintras. Det var halt och vinter även här i Skåne. Det är ju ganska ofta underkylt regn härnere och då är dubbar suveränt.
Men visst är det lite lyx och inte något som är nödvändigt med dubbskor
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 19:33betalar mer än gärna 5000kr för skor bara för att slippa löpband........
betalar mer än gärna 5000kr för skor bara för att slippa löpband........