Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparstrumpor
You need to log in to create posts and topics.

Måste bara skriva och utstöta jubelrop inför löparstrumpans vardande. Har sprungit ett par år nu, men först idag gjorde jag premiärturen med löparstrumpor. Vilken skillnad! (H:) Det var fruktansvärt varmt att springa och det forsade om hela mej - förutom

Precis!! Helt underbart med löparstrumpor. Man skulle inte tro att en sån sak skulle spela nån roll, men det gör det.

Utbringar ytterligare ett hallelulja!!
Jag köpte ett par luftiga nike i våras....Vilken skillnad nu då de är varmt. Men har även vanliga löpar sockar i lite tjockare modell. Bra de med.

Vilka märken kör ni med? Jag har köpt från en orienteringsaffär jag tror de heter OL-strumpor och det är SUVERÄNA - precis den där känslan av snustorra fötter på noll sekunder och så inga skavsår eller skavanker...måste dock ha ganska tjocka strumpor åre

Jag köpte ett par CRAFT (dock på en orienteringstävling) och jag trodde inte att det skulle vara sån skillnad som det faktiskt är! Visst, man kan inte gardera sig mot översvämmade mossar i skogen, men för vanlig löpning märks stor skillnad. Särskilt skönt

Jag har ett par tunna, korta SEGER-strumpor.

Jag är också förundrad över hur torra fötterna är, när skorna är svettfuktiga efter ett hårt löppass...Dock får jag alltid en blåsa på samma ställe på vänster fot, varje gång jag springer långpass. Maken, som

Jag har också Nike. De är höger/vänter märkta...
Mycket bra strumpor.

Jag har ett par Run Speed One. Också höger-vänstermärkta. Och som sagt helt suveräna! Jag köpte dom på Runners Store. 🙂

Jag har craft närmast foten och brukar ha ett par forestwool utanpå det.
Men inte nu när det är så här varmt, nu är det craft bara.
Ja, och så skor såklart.

Håller med Fialotta, halleluja är på sin plats. Har ett par Seger Ultra Thin och jag vill inte ha något annat på fötterna när jag springer. Det är SÅÅÅ skönt att vara torrfotad, även om resten dryper av svett 😀