Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparstrumpor
You need to log in to create posts and topics.

nej den tar bort den lukten 🙂

åh, vems fötter doftar Gorgonzola??? Lyllos *s*
Vilket puckat namn......

Jag måste vara den enda som har dålig erfarenhet av löparstrumpor.....köpte ett gäng från Newline på Gbgs-varvet förra året...och när jag har dom så får jag blåsor under hälarna och det svider under "trampdynorna".....tror inte det är meningen va!?;)
Får

@nypan
egentligen så heter den gorgon (gone, gone, gone) zola.
alla anatomicals produkter har helt skruvade namn. om jag inte missminner mig så gjorde de en bodylotion för några år sedan som hette "touch me and then try to leav"
du får ursäkta dyslektiker

Jessica: Jo, jag har skor med pronations stöd. Men då räcker det tydligen inte. Får nog ta och gå till nån som kan titta på det där låter det som. Får faktist lite ont precis under knäet också...

Jessica: Jo, jag har skor med pronations stöd. Men då räcker det tydligen inte. Får nog ta och gå till nån som kan titta på det där låter det som. Får faktist lite ont precis under knäet också...

låter som knät är en följd verkan. vinklarna blir lite fel i hela kroppen om man har en fotproblematik

ha ha jessica......den skulle man ju nästan inte våga ha på sig!

jag är berädd att pröva allt vid det här laget

Jessica: Jo, kan tänka mig det. Men jag gör som vanligt nu just och ignorerar faktum. hehh.. Men, det blir nog att försöka få nån att titta på det eftersom jag sneglar på stockholm marathon 2008. Så det lär ju bli mycket springande i vinter...