Quote from Catharina Brattlin on 17 August 2007, 09:12*HA* Konstigt att Ni nämner blåa naglar...det döljs verkligen under nagellack, må jag säga! Upptäckte att jag också har en blå nagel när jag skulle TA BORT nagellack. Hur jag har fått den har jag ingen aning om. Kan inte påstå att jag har haft ont eller k
*HA* Konstigt att Ni nämner blåa naglar...det döljs verkligen under nagellack, må jag säga! Upptäckte att jag också har en blå nagel när jag skulle TA BORT nagellack. Hur jag har fått den har jag ingen aning om. Kan inte påstå att jag har haft ont eller k
Quote from Anders Wallerstedt on 17 August 2007, 09:14Hehe, fick även jag en blånagel i Kalmar....:-( Brukar inte få det men men, den skon satt inte riktigt, det kändes, fick rätta till ibland, med en konstisättning.
Får köpa nagellack och se hur det blir (H)
Hehe, fick även jag en blånagel i Kalmar....:-( Brukar inte få det men men, den skon satt inte riktigt, det kändes, fick rätta till ibland, med en konstisättning.
Får köpa nagellack och se hur det blir (H)
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 09:52Gör som jag. Skaffa rejäla Kalle Anka fötter. På så sätt måste du ha en storlek för mycket för att få plats med fötterna och man har gott om utrymme fram till kanten på skon.
Gör som jag. Skaffa rejäla Kalle Anka fötter. På så sätt måste du ha en storlek för mycket för att få plats med fötterna och man har gott om utrymme fram till kanten på skon.
Quote from Jan Lundquist on 17 August 2007, 10:30Ja men vad lustigt. Jag trodde bara det var jag som amatör som fick blånagel. Jag har aldrig haft det förut men hade så förbenat ont i en tå vid Tjejvasan. Jag trodde det var skavsår men det var det inte (#)
Ja men vad lustigt. Jag trodde bara det var jag som amatör som fick blånagel. Jag har aldrig haft det förut men hade så förbenat ont i en tå vid Tjejvasan. Jag trodde det var skavsår men det var det inte (#)
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 18:29JA,
dual skin hjälper mot blåa naglar, tappade naglar, blåsor
snart behöver jag inte måla naglarna av nämnda anledning!!
JA,
dual skin hjälper mot blåa naglar, tappade naglar, blåsor
snart behöver jag inte måla naglarna av nämnda anledning!!
Quote from Håkan Öhling on 17 August 2007, 21:18Då ska jag prova dual skin. Annars hade nagellack varit en kul idé 🙂
Då ska jag prova dual skin. Annars hade nagellack varit en kul idé 🙂
Quote from ellen olsson on 18 August 2007, 00:32> Då ska jag prova dual skin. Annars hade nagellack varit en kul idé
Nagellack verkar onödigt då naglarna redan är "vackert mörkblå"... 😉
> Då ska jag prova dual skin. Annars hade nagellack varit en kul idé
Nagellack verkar onödigt då naglarna redan är "vackert mörkblå"... 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 01:03jag kan se er båda två med tuggumirosa lack. .....så sött till sandaler
jag kan se er båda två med tuggumirosa lack. .....så sött till sandaler
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 02:04Annars tycker jag mitt blå metalliclack avgjort är snyggare än blånaglar 😉
Annars tycker jag mitt blå metalliclack avgjort är snyggare än blånaglar 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 09:09Ni kan ju köra med nagellack ändå...
Ni kan ju köra med nagellack ändå...