Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparstrumpor
You need to log in to create posts and topics.

Tycker löplabbets korta med logga på är kanon.

"Gubben" sa Lidl....jag säger ÖoB...bara strumpan är fet å utan söm så är den prisvärd....4 st för 29.90...hurra.

Kjelle.
Du missar 2 saker:

1. Ungdomar i dag har pengar som gräs.
2. De behöver mycket mer modegrejer än oss gamle.

😉 😉 😉 😉 😉

Aha....jag fattar!? Tror att vi trots kanske bättre ekonomi på äldre dagar har råd med en strumpa för 489:- men eftersom vi vet att den där andra lite tråkigare i färgen kostar 19.90 så tar vi den. Jag kör ju alltid med mitt favvo-märke "No Name" som man

K-G och Kjell: Jag tror det är vad man vänjer sig vid. Även jag har sprungit i "10-pack Inter Sport" sockar i många år. Däremot tycker jag löparstrumpor är väldigt mycket skönare och framförallt svalare.

Jag har även sprungit ett marathon utan sockar i s

Förra året kom jag lite över 3.000K på tävlingar.

Tror jag använde max. 6 par Lidlstrumpor.
Slängde dem inte på grund av att de var trasiga,
utan för att de luktade "urban".

Skulle köra långväga bil efter loppet.

Nu "springer" jag i för stora skor.
Plu

Jag ger mig faan på att du är köpt av Lidl....hehehe...Är det inte en mataffär typ??? Ref storleken på dojorna så fick jag det tipset nån gång under 1990-talet...gick upp en å en halv storlek å borta var alla blåa naglarna å allt annat helvete...!?

Efter två terrängmaror i vår med lika många blåa tår, har jag nu nya skor som är en storlek större. Hoppas det hjälper. Hur mkt för stora skor gör ni?

mvh d

Mina näst senaste par strumpor som jag köpte till löparskorna var faktiskt från Lidl. Lite stora i fötterna är de, men annars tunna och sköna. Faktiskt bland de bättre strumpor som jag har.

Jag har nästan alltid minst en eller två blåa tår. Inte blev det ett skvatt bättre för att jag köpte större skor. Det får mig att tro att det är strumpan som dras bakåt när jag springer som orsakar de blåa tårna. Egentligen stör det mig inte så mycket, de