Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 20:38T står för "tall", men byxorna är även märkta med en sån liten lapp där det står "long". För att förvirra lite!
Kollade upp mer detaljer nu när jag kom hem: modellen heter "fund filament tight wmns" och kostade mig 350:- . De är tjockare i materialet än
T står för "tall", men byxorna är även märkta med en sån liten lapp där det står "long". För att förvirra lite!
Kollade upp mer detaljer nu när jag kom hem: modellen heter "fund filament tight wmns" och kostade mig 350:- . De är tjockare i materialet än
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 21:52Att spana in barnstorlekar var ett oväntat tips 🙂
Rasmus O - du har långa ben du! Tyckte jag var långbent med 86 cm innerbensmått. Övriga måttskillnader förklarar nog varför herrtights inte sitter nåt vidare. Jag har <50 cm låromkrets och 96-97 cm runt
Att spana in barnstorlekar var ett oväntat tips 🙂
Rasmus O - du har långa ben du! Tyckte jag var långbent med 86 cm innerbensmått. Övriga måttskillnader förklarar nog varför herrtights inte sitter nåt vidare. Jag har <50 cm låromkrets och 96-97 cm runt
Quote from Karapass Admin on 27 September 2010, 22:13Jag har precis samma problem, långa ben och smala höfter <90 cm och jag har provat herrtights, men de fungerar ju inte eftersom killar är utrustade med något som vi kvinnor inte är, därav en annan skärning. En expedit har till och med påpekat att herrbyxo
Jag har precis samma problem, långa ben och smala höfter <90 cm och jag har provat herrtights, men de fungerar ju inte eftersom killar är utrustade med något som vi kvinnor inte är, därav en annan skärning. En expedit har till och med påpekat att herrbyxo
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 22:54Jodå, jag är långbent. Det har orsakat onödigt lidande i form av alldeles för stora cykelramar. Min överkroppslängd har inte räckt till på längden till de ramstorlekar min kroppslängd/benlängd har "passat" för.
"Tall" och "long" översätts båda med "lång"
Jodå, jag är långbent. Det har orsakat onödigt lidande i form av alldeles för stora cykelramar. Min överkroppslängd har inte räckt till på längden till de ramstorlekar min kroppslängd/benlängd har "passat" för.
"Tall" och "long" översätts båda med "lång"
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 23:39Jag är 170 cm och köper ofta träningskläder på SportShopOnline som säljer ett märke som heter Rogelli. Dessa finns ner till storlek XS utan att ge avkall på längden (vilket ofta är fallet med damkläder i små storlekar). Deras löpartights är mycket välsydd
Jag är 170 cm och köper ofta träningskläder på SportShopOnline som säljer ett märke som heter Rogelli. Dessa finns ner till storlek XS utan att ge avkall på längden (vilket ofta är fallet med damkläder i små storlekar). Deras löpartights är mycket välsydd