Quote from Guest on 17 October 2010, 19:13skulle vara så kul med en löparträff tycker jag.
vi träffas vid östermalms IP lördagen den 13 november klockan 10.30
hur långt ska vi springa?
min favvo runda är brunnsviken runt så jag föreslår den men andra förslag är välkommna såklart!
ALLA får kom
skulle vara så kul med en löparträff tycker jag.
vi träffas vid östermalms IP lördagen den 13 november klockan 10.30
hur långt ska vi springa?
min favvo runda är brunnsviken runt så jag föreslår den men andra förslag är välkommna såklart!
ALLA får kom
Quote from Panama B on 17 October 2010, 19:23Lägger in det i kalendern....
BILD:http://www.google.com/calendar/images/ext/gc_button1_sv.gif
http://goo.gl/hyQH
Behöver distanspass så det här få bli ett sådant....
Lägger in det i kalendern....
BILD:http://www.google.com/calendar/images/ext/gc_button1_sv.gif
Behöver distanspass så det här få bli ett sådant....
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 21:21låter inte helt tokigt men vilket tempo kör vi?? kan vara bra att veta så man får ut det optimala av passet/träffen...alla springer ju i olika takt och likväl som det är jobbigt att känna att det går för långsamt så är det hemskt att känna att man får sli
låter inte helt tokigt men vilket tempo kör vi?? kan vara bra att veta så man får ut det optimala av passet/träffen...alla springer ju i olika takt och likväl som det är jobbigt att känna att det går för långsamt så är det hemskt att känna att man får sli
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 21:23Blir det tillräckligt många borde man ju kunna dela in sig i grupper lite efter önskat löptempo?
Blir det tillräckligt många borde man ju kunna dela in sig i grupper lite efter önskat löptempo?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 21:29låter alldeles utmärkt...med tanke på att mitt "prattempo" knappast ligger på 6:00 🙂
låter alldeles utmärkt...med tanke på att mitt "prattempo" knappast ligger på 6:00 🙂
Quote from Elias Engqvist on 17 October 2010, 21:50Tråkigt att det blev en helg då... 🙁
Tråkigt att det blev en helg då... 🙁
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 22:01smart ide att dela upp sig efter tempo om det skulle vara så 🙂 mitt prattempo ligger också runt 6 min/km. tror att det är många som känner likadant 🙂
smart ide att dela upp sig efter tempo om det skulle vara så 🙂 mitt prattempo ligger också runt 6 min/km. tror att det är många som känner likadant 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 23:02haha, du lyckades träffa den enda helgen innan jul som jag inte kan, är i London och tittar på rugby då.
Men det kanske blir fler gånger?
haha, du lyckades träffa den enda helgen innan jul som jag inte kan, är i London och tittar på rugby då.
Men det kanske blir fler gånger?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 23:13Vilken bra idé! Jag hade gärna varit med men just den dagen ska jag försöka mig på att springa ultraintervallstävlingen som finns här på funbeat.
Vilken bra idé! Jag hade gärna varit med men just den dagen ska jag försöka mig på att springa ultraintervallstävlingen som finns här på funbeat.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 04:38men då får ni se till att tipsa era vänner som inte är i london eller springer ultraintervaller för om vi blir några stycken måste det bli mer än en löparträff 🙂
men då får ni se till att tipsa era vänner som inte är i london eller springer ultraintervaller för om vi blir några stycken måste det bli mer än en löparträff 🙂