Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 07:42Finns det möjligheter för dusch vid IP efteråt eller måste man "tåga" hemåt i egen vagn??
Finns det möjligheter för dusch vid IP efteråt eller måste man "tåga" hemåt i egen vagn??
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:12Jag är med! Hur långt är det runt brunnsviken?
Jag är med! Hur långt är det runt brunnsviken?
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:22blir vi många kan vi ju se vad det skulle kosta att hyra omklädningsrum på ÖIP men som det ser ut nu så får man duscha hemma.
skulle gissa på att brunnsviken runt + fram och tillbaka från östermalm blir ungefär 17km. 🙂
blir vi många kan vi ju se vad det skulle kosta att hyra omklädningsrum på ÖIP men som det ser ut nu så får man duscha hemma.
skulle gissa på att brunnsviken runt + fram och tillbaka från östermalm blir ungefär 17km. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:46Jag hänger på men jag börjar jobba på Söder kl 13.30 så vi får se hur länge jag kan vara med. Mitt tempo var 6:36 på Hässelbyloppet men inte kunde jag prata då 😉 Jag kan vara eftertrupp (H)
Jag hänger på men jag börjar jobba på Söder kl 13.30 så vi får se hur länge jag kan vara med. Mitt tempo var 6:36 på Hässelbyloppet men inte kunde jag prata då 😉 Jag kan vara eftertrupp (H)
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:03Du kan springa med mig Camilla! 😀
Du kan springa med mig Camilla! 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 13:59Jag kanske hänger på, brukar ofta springa Brunnsviken runt på helgen, med eller utan olika förlängningar. Det är en härlig runda.
Jag kanske hänger på, brukar ofta springa Brunnsviken runt på helgen, med eller utan olika förlängningar. Det är en härlig runda.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 18:24Attans, fel dag.
Får hänga på nästa gång.
Men ni får ha en trevlig runda.
Attans, fel dag.
Får hänga på nästa gång.
Men ni får ha en trevlig runda.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 18:27Ja hänger på !! Kul o kuta nån annanstans än bara själv på landet. Ja bor i Täby o tar bilen in o kan parkera på Valhallav...ja VET ja sa likadant inför bowlingträffen,men i november är de inte lika lockande o åka till landet VARJE helg..Brunsviken ska va
Ja hänger på !! Kul o kuta nån annanstans än bara själv på landet. Ja bor i Täby o tar bilen in o kan parkera på Valhallav...ja VET ja sa likadant inför bowlingträffen,men i november är de inte lika lockande o åka till landet VARJE helg..Brunsviken ska va
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 18:31Ojj...Sofie skriver 17 km...de blir för långt för mig...ja pallar 1 mil,men..ja löser väl det på ngt sätt..
Ojj...Sofie skriver 17 km...de blir för långt för mig...ja pallar 1 mil,men..ja löser väl det på ngt sätt..
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 18:57Mikael, Brunnsviken är väl ca 12 km. Du kanske blandar ihop km och år?
Hade kanske följt med (Sofie, du håller nog för högt tempo för mig ändå) om jag kunnat. Kul initiativ iaf! Men jag är nog en sann Lonesome Runner. (t+)
Mikael, Brunnsviken är väl ca 12 km. Du kanske blandar ihop km och år?
Hade kanske följt med (Sofie, du håller nog för högt tempo för mig ändå) om jag kunnat. Kul initiativ iaf! Men jag är nog en sann Lonesome Runner. (t+)