Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 22:526:e november kan jag också :-). Fast förmodligen orkar bara första varvet.
@Kat - Perfekt med lite motion före så du kan äta tårta med gott samvete sen på kvällen.
6:e november kan jag också :-). Fast förmodligen orkar bara första varvet.
@Kat - Perfekt med lite motion före så du kan äta tårta med gott samvete sen på kvällen.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 06:34jag ska också vara med och springa vintermarathon 6 november 🙂
längsta jag sprungit hittills är 22km så jag är liiite nervös haha.
jag ska också vara med och springa vintermarathon 6 november 🙂
längsta jag sprungit hittills är 22km så jag är liiite nervös haha.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 11:26Nu har Vintermaran fått en egen tråd! gå in och anmäl 🙂
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=871748
Nu har Vintermaran fått en egen tråd! gå in och anmäl 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 19:40Peter Nilsson: Tack för din "pushing"..1 gång när ja va nykär (i fel tjej) klarade jag 13 km..
Peter Nilsson: Tack för din "pushing"..1 gång när ja va nykär (i fel tjej) klarade jag 13 km..
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 19:42Vart de tyst här ??
Vart de tyst här ??
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 17:13Ni kommer väl fortfarande på lördag så jag slipper stå där själv? 🙂
Ni kommer väl fortfarande på lördag så jag slipper stå där själv? 🙂
Quote from Panama B on 7 November 2010, 17:20Jag viker ned mig blir tangokurs. Var med på vintermaran igår och det var sjuktkul att springa i grupp så alla som kan häng på......
Jag viker ned mig blir tangokurs. Var med på vintermaran igår och det var sjuktkul att springa i grupp så alla som kan häng på......
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 17:21Jag kan tänka mig att springa, ca 10-15km skulle vara trevligt i lugnt 7-min tempo.
Jag kan tänka mig att springa, ca 10-15km skulle vara trevligt i lugnt 7-min tempo.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 19:59Tog min 5,22 km runda i dag. Fick ta i men inte gick det fort för det 🙁 Jag planerar att vara med nästa lördag och att hinna till jobbet på Söder kl 13.30. Det är sluttiden för mig 😉
Tog min 5,22 km runda i dag. Fick ta i men inte gick det fort för det 🙁 Jag planerar att vara med nästa lördag och att hinna till jobbet på Söder kl 13.30. Det är sluttiden för mig 😉
Quote from Katarina Lindbäck on 8 November 2010, 22:24Det låter kul! Jag kommer.
Det låter kul! Jag kommer.