Quote from Jonny Persson on 12 November 2010, 10:38Jag sprang längs Brunnsviken i morse och vissa bitar är rätt ordentligt hala. Men jag tror det kan smälta bra under dagen.
Jag sprang längs Brunnsviken i morse och vissa bitar är rätt ordentligt hala. Men jag tror det kan smälta bra under dagen.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 11:15Jag ska snart ta ett varv eller två runt Brunnsviken, återkommer med lägesrapport. Just nu regnar det ganska kraftigt så om det inte fryser på så borde all is och snö ha försvunnit till imorgon.
Jag ska snart ta ett varv eller två runt Brunnsviken, återkommer med lägesrapport. Just nu regnar det ganska kraftigt så om det inte fryser på så borde all is och snö ha försvunnit till imorgon.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 14:27Usch och fy. Jag tar tillbaka ovanstående och hävdar bestämt motsatsen.
Jag har ingen lust att ta rundan runt Brunnsviken imorgon igen, sprang på västra sidan idag och blev bara frustrerad av den knöggliga isen. Det var bökigt och gick långsamt.
Jag rös
Usch och fy. Jag tar tillbaka ovanstående och hävdar bestämt motsatsen.
Jag har ingen lust att ta rundan runt Brunnsviken imorgon igen, sprang på västra sidan idag och blev bara frustrerad av den knöggliga isen. Det var bökigt och gick långsamt.
Jag rös
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 14:46kanske bättre hålla sig på riktiga cykelvägar
runt djurgården kanske ?
kanske bättre hålla sig på riktiga cykelvägar
runt djurgården kanske ?
Quote from Elias Engqvist on 12 November 2010, 15:02Om man vill ha en lite längre runda kan mha Valhallavägens mittsträng binda ihop en runda runt djurgården/gärdet (c:a 12km) med Norra Djurgården (In vid stadion) runt stora o lilla skuggan bort till lappis utmed vattnet till bron, cykelbanan tillbaka till
Om man vill ha en lite längre runda kan mha Valhallavägens mittsträng binda ihop en runda runt djurgården/gärdet (c:a 12km) med Norra Djurgården (In vid stadion) runt stora o lilla skuggan bort till lappis utmed vattnet till bron, cykelbanan tillbaka till
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 20:26Hoppas på lämpligt väder, får springa med rygga för jag missade att planera klädlager på jobbet för resan hem (#)
Hoppas på lämpligt väder, får springa med rygga för jag missade att planera klädlager på jobbet för resan hem (#)
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 22:26Hoppas jag hinner dit - vore kul 🙂
Tack för tipset med ryggsäck!
Hoppas jag hinner dit - vore kul 🙂
Tack för tipset med ryggsäck!
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 08:56jag är hemskt ledsen att jag måste lämna walkover. Mina vader säger tyvärr ett stort Nej till löpning idag =(. De har inte repat sig som jag hade hoppats på.
Önskar er som springer en trevlig tur!http://eldhroka.blogspot.com
jag är hemskt ledsen att jag måste lämna walkover. Mina vader säger tyvärr ett stort Nej till löpning idag =(. De har inte repat sig som jag hade hoppats på.
Önskar er som springer en trevlig tur!
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 09:05Tråkigt 🙁
vi springer för dig med
Tråkigt 🙁
vi springer för dig med
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 12:53Tack för idag ni som var med! 🙂
Det var ju synd att Kronprinsessan missuppfattade rundan och sprang åt fel håll.
Tack för idag ni som var med! 🙂
Det var ju synd att Kronprinsessan missuppfattade rundan och sprang åt fel håll.