Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 11:02Jag hade tänkt komma, men det är städdag på bostadsrättsföreningen, så det är nog tveksamt om jag kan delta.
Jag hade tänkt komma, men det är städdag på bostadsrättsföreningen, så det är nog tveksamt om jag kan delta.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 10:54Jag har ritat ett förslag på runda, Runt Brunnsviken. Det blev 15km.
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=580181
Edit: kommentarer och åsikter?
Jag har ritat ett förslag på runda, Runt Brunnsviken. Det blev 15km.
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=580181
Edit: kommentarer och åsikter?
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 11:16jag kan eventuellt komma, ska kolla lite hur det ser ut med hemmalogistiken.
om jag kommer så springer gärna i ett långsammare tempo. Nånstanns mellan 6.30-7.00
Rundans längd verkar perfekt tycker jag
jag kan eventuellt komma, ska kolla lite hur det ser ut med hemmalogistiken.
om jag kommer så springer gärna i ett långsammare tempo. Nånstanns mellan 6.30-7.00
Rundans längd verkar perfekt tycker jag
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 11:52Det borde väl gå att springa genom lilljanskogen och KTH om man vill undvika valhallavägen. Annars tycker jag det ser bra ut.
Det borde väl gå att springa genom lilljanskogen och KTH om man vill undvika valhallavägen. Annars tycker jag det ser bra ut.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 11:57Josefine - låter som ett perfekt tempo 🙂
Tobias - det funkar säkert den vägen med, (fast jag hittar inte riktigt där). 🙂
Josefine - låter som ett perfekt tempo 🙂
Tobias - det funkar säkert den vägen med, (fast jag hittar inte riktigt där). 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 12:54Jag skulle rekommendera att springa förbi Ugglevikskällan och mot Universitetet, alltså Planterhagsvägen-Uggelviksvägen-Uggleängsvägen-Baron Rålambs väg-genom Universitetet - Bergiusvägen. Sen är det bara att korsa E18 och ansluta till Brunnsviken inne i
Jag skulle rekommendera att springa förbi Ugglevikskällan och mot Universitetet, alltså Planterhagsvägen-Uggelviksvägen-Uggleängsvägen-Baron Rålambs väg-genom Universitetet - Bergiusvägen. Sen är det bara att korsa E18 och ansluta till Brunnsviken inne i
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 13:14Jag planerar att hänga med och kommer att springa längst bak 😉
Jag planerar att hänga med och kommer att springa längst bak 😉
Quote from Katarina Lindbäck on 11 November 2010, 19:36Var på Östermalms IP träffas vi? Eller är det tillräckligt litet för att vi ska hitta varandra ändå kanske...
Var på Östermalms IP träffas vi? Eller är det tillräckligt litet för att vi ska hitta varandra ändå kanske...
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 08:37Åh vad kul att så många vill komma och jag hoppas att ni är så tappra att ni dyker upp trots trista väderutsikter. Vi ses under skylten som det står östermalmsIP på, alltså huvudingången (närmst lidingövägen) Vi ses imorgon! 😀
Åh vad kul att så många vill komma och jag hoppas att ni är så tappra att ni dyker upp trots trista väderutsikter. Vi ses under skylten som det står östermalmsIP på, alltså huvudingången (närmst lidingövägen) Vi ses imorgon! 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 10:31Varning, den rutt jag föreslog är delvis snorhal, med vatten ovanpå packad snö. Det hinner nog inte töa bort, så jag tar tillbaka min rekommendation.
Hoppas ni kommer att göra om det här, så att jag kan vara med nästa gång!
Varning, den rutt jag föreslog är delvis snorhal, med vatten ovanpå packad snö. Det hinner nog inte töa bort, så jag tar tillbaka min rekommendation.
Hoppas ni kommer att göra om det här, så att jag kan vara med nästa gång!