Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag hade tänkt komma, men det är städdag på bostadsrättsföreningen, så det är nog tveksamt om jag kan delta.

Jag har ritat ett förslag på runda, Runt Brunnsviken. Det blev 15km.

http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=580181

Edit: kommentarer och åsikter?

jag kan eventuellt komma, ska kolla lite hur det ser ut med hemmalogistiken.
om jag kommer så springer gärna i ett långsammare tempo. Nånstanns mellan 6.30-7.00
Rundans längd verkar perfekt tycker jag

Det borde väl gå att springa genom lilljanskogen och KTH om man vill undvika valhallavägen. Annars tycker jag det ser bra ut.

Josefine - låter som ett perfekt tempo 🙂

Tobias - det funkar säkert den vägen med, (fast jag hittar inte riktigt där). 🙂

Jag skulle rekommendera att springa förbi Ugglevikskällan och mot Universitetet, alltså Planterhagsvägen-Uggelviksvägen-Uggleängsvägen-Baron Rålambs väg-genom Universitetet - Bergiusvägen. Sen är det bara att korsa E18 och ansluta till Brunnsviken inne i

Jag planerar att hänga med och kommer att springa längst bak 😉

Var på Östermalms IP träffas vi? Eller är det tillräckligt litet för att vi ska hitta varandra ändå kanske...

Åh vad kul att så många vill komma och jag hoppas att ni är så tappra att ni dyker upp trots trista väderutsikter. Vi ses under skylten som det står östermalmsIP på, alltså huvudingången (närmst lidingövägen) Vi ses imorgon! 😀

Varning, den rutt jag föreslog är delvis snorhal, med vatten ovanpå packad snö. Det hinner nog inte töa bort, så jag tar tillbaka min rekommendation.

Hoppas ni kommer att göra om det här, så att jag kan vara med nästa gång!