Quote from Guest on 30 December 2008, 17:30Jag vill börja träna intervall och det gör man ju bäst på löpbana - enligt alla "experter".
Var med min pappa som bor i Hammarbyhöjden på en nyy löpbana som var helt underbar, men att åka ända dit är uteslutet helt.
Vet du/ni någon bana som inte är geg
Jag vill börja träna intervall och det gör man ju bäst på löpbana - enligt alla "experter".
Var med min pappa som bor i Hammarbyhöjden på en nyy löpbana som var helt underbar, men att åka ända dit är uteslutet helt.
Vet du/ni någon bana som inte är geg
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 17:40Kristinebergs IP, "Krillan", ligger ganska nära Karlberg.
Kristinebergs IP, "Krillan", ligger ganska nära Karlberg.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 23:34Sundbybergs IP (den banan är dock inte 400 meter).
I Solnahallen finns en inomhusbana, odoserad. Den är 173 meter.
Du kan också springa runt (den inte fullstora) fotbollsplanen på Karlberg (jag vet dock inte hur långt det är). Ingen löparbana men plant.
Sundbybergs IP (den banan är dock inte 400 meter).
I Solnahallen finns en inomhusbana, odoserad. Den är 173 meter.
Du kan också springa runt (den inte fullstora) fotbollsplanen på Karlberg (jag vet dock inte hur långt det är). Ingen löparbana men plant.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 21:17Spånga IP kanske? Finns det inte en friidrottshall i Kallhäll förresten?
Men jag tycker absolut inte man behöver en bana.
Med en bra löpklocka på foten-armen ser du hela tiden hur långt du sprungit och hur snabbt du kör. Mycket enklare!
Spånga IP kanske? Finns det inte en friidrottshall i Kallhäll förresten?
Men jag tycker absolut inte man behöver en bana.
Med en bra löpklocka på foten-armen ser du hela tiden hur långt du sprungit och hur snabbt du kör. Mycket enklare!
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 00:27Nä förresten, friidrottshall finns ju inte i Kallhäll.
Däremot finns en 366 m kolstybbsbana på Bolindervallen 😉
Nä förresten, friidrottshall finns ju inte i Kallhäll.
Däremot finns en 366 m kolstybbsbana på Bolindervallen 😉
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 13:44haha, det är preciis där jag bor....vid bolindervallen.
Men den banan har de nu grävt upp eftersom det gör en bandybana tror jag.Tyvärr har jag bara en pulsklocka - och kommer inte ha råd med någon såndär bra klocka på ett tag...:-(
Kanske kan mäta ut p
haha, det är preciis där jag bor....vid bolindervallen.
Men den banan har de nu grävt upp eftersom det gör en bandybana tror jag.
Tyvärr har jag bara en pulsklocka - och kommer inte ha råd med någon såndär bra klocka på ett tag...:-(
Kanske kan mäta ut p
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 13:54Långa inomhusbanan i Solnahallen är borttagen. Där kan man nu bara springa 60 meter. Tyvärr. Men du har ju också Stora Mossens IP. Lite längre bort, men 400 metersbanor i bra skick.
Långa inomhusbanan i Solnahallen är borttagen. Där kan man nu bara springa 60 meter. Tyvärr. Men du har ju också Stora Mossens IP. Lite längre bort, men 400 metersbanor i bra skick.
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 14:03Vad säger du Maj - har de tagit bort banan i Solnahallen? När hände det och varför?
Vad säger du Maj - har de tagit bort banan i Solnahallen? När hände det och varför?
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 17:51Senast jag var i Solnahallen i december fanns inte rundbanan kvar.... Kulstötningen var också bortplockad.
Senast jag var i Solnahallen i december fanns inte rundbanan kvar.... Kulstötningen var också bortplockad.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 20:03Ja Marie, har du ingen löpklocka med distans på är det superbra att ha utmätt olika sträckor, helst precis där du bor! Bara att sticka ut då när du har lust, supersmidigt jue.
Har själva en 400-meters och en 1000-meters där jag bor. Funkar bra att mäta hä
Ja Marie, har du ingen löpklocka med distans på är det superbra att ha utmätt olika sträckor, helst precis där du bor! Bara att sticka ut då när du har lust, supersmidigt jue.
Har själva en 400-meters och en 1000-meters där jag bor. Funkar bra att mäta hä