Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 21:32Någon som vet något om Stadion, är den öppen för allmänheten, eller?
Någon som vet något om Stadion, är den öppen för allmänheten, eller?
Quote from Elias Engqvist on 2 January 2009, 21:33Jag tror att om inget är inbokat där kan man springa där. Jag har gjort det då jag hade Rubin McRae som tränare fast jag vet inte om han hade bokat då eller bara kollat om det var ledigt...
Jag tror att om inget är inbokat där kan man springa där. Jag har gjort det då jag hade Rubin McRae som tränare fast jag vet inte om han hade bokat då eller bara kollat om det var ledigt...
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 21:43Vad rekommenderas som intervall träning? Är det 400 m x 800 m vila?
Har läst på om detta, på för många ställen helt enkelt tror jag.....
Vad rekommenderas som intervall träning? Är det 400 m x 800 m vila?
Har läst på om detta, på för många ställen helt enkelt tror jag.....
Quote from Elias Engqvist on 2 January 2009, 21:45Ursäkta men 400 m x 800 m vila det blir 320000 kvadratmeter vila - kraftig vila må jag säga...
Ursäkta men 400 m x 800 m vila det blir 320000 kvadratmeter vila - kraftig vila må jag säga...
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 21:49Det ska nog vara villa!
Skämt och sido, så beror det på vilken distans du tränar för.
Det ska nog vara villa!
Skämt och sido, så beror det på vilken distans du tränar för.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 22:22Jag har kört en del 400m-intervall och 1000m-intervall. Med t ex 60 sek ståvila mellan. Dessa intervaller är nog bra för de flesta distanser, säg 5K och uppåt iaf.
Jag har kört en del 400m-intervall och 1000m-intervall. Med t ex 60 sek ståvila mellan. Dessa intervaller är nog bra för de flesta distanser, säg 5K och uppåt iaf.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 22:25Haha, lagom stor villa...skyller på att jag knappt sovit inatt och jobbat hela dagen OCH tränat 😉
Ja, jag vill ju snabba på milen.
Sen ska jag ju springa halvmarathon i september. Tänkte då iof följa marathon.se upplägg.
Haha, lagom stor villa...skyller på att jag knappt sovit inatt och jobbat hela dagen OCH tränat 😉
Ja, jag vill ju snabba på milen.
Sen ska jag ju springa halvmarathon i september. Tänkte då iof följa marathon.se upplägg.