Quote from Guest on 8 October 2014, 15:14Jag måste välja.. men vad är smartast köpa ett löpband eller skaffa ett gymkort?
Vill inte tappa träningstimmar under senhöst och vinter.
Risken med löpband för mig är att det bara blir stående i källaren.
Risken med gymkort är att jag inte prioriterar at
Jag måste välja.. men vad är smartast köpa ett löpband eller skaffa ett gymkort?
Vill inte tappa träningstimmar under senhöst och vinter.
Risken med löpband för mig är att det bara blir stående i källaren.
Risken med gymkort är att jag inte prioriterar at
Quote from Funbeat user on 8 October 2014, 15:24Jag hade löpband under ganska många år, och bortsett från att det drar ström som ett brinnande helvete är det väldigt bekvämt. Nu för tiden använder jag mest cykel och crosstrainer hemma. Fick en Airtrim så jag kan springa ute även när det blir riktigt ka
Jag hade löpband under ganska många år, och bortsett från att det drar ström som ett brinnande helvete är det väldigt bekvämt. Nu för tiden använder jag mest cykel och crosstrainer hemma. Fick en Airtrim så jag kan springa ute även när det blir riktigt ka
Quote from Funbeat user on 8 October 2014, 15:37Jag springer ute året runt. Det är bara de riktigt kalla dagarna kylan ställer till besvär och här nere i Småland har det aldrig inträffat. Har även en Airtrim för löpning mer norrut.
Du vill inte springa utomhus vintertid?
Jag springer ute året runt. Det är bara de riktigt kalla dagarna kylan ställer till besvär och här nere i Småland har det aldrig inträffat. Har även en Airtrim för löpning mer norrut.
Du vill inte springa utomhus vintertid?
Quote from Funbeat user on 8 October 2014, 16:52Absolut gymkort säger jag, men det finns ju oftast löpband där också!
Absolut gymkort säger jag, men det finns ju oftast löpband där också!
Quote from Camilla Höög on 8 October 2014, 20:14Ingetdera om jag får välja. Utomhusträning året runt. Airtrim, pannlampa, underställ, toppluva och tumvantar så klarar du dig fint.
Om du av någon anledning inte kan springa utomhus så lägger jag min röst på gymkort och att du tränar i direkt anslutning
Ingetdera om jag får välja. Utomhusträning året runt. Airtrim, pannlampa, underställ, toppluva och tumvantar så klarar du dig fint.
Om du av någon anledning inte kan springa utomhus så lägger jag min röst på gymkort och att du tränar i direkt anslutning
Quote from Funbeat user on 10 October 2014, 06:45Utomhusträning året runt är närmast en förutsättning för en verklig satsning på löpning.
Utomhusträning året runt är närmast en förutsättning för en verklig satsning på löpning.
Quote from Funbeat user on 11 October 2014, 17:16Har för mig att Anders Szalkai körde mycket löpband när de var kallt och halt ute, men jag kanske minns fel?
Har för mig att Anders Szalkai körde mycket löpband när de var kallt och halt ute, men jag kanske minns fel?
Quote from Funbeat user on 11 October 2014, 18:44Försöker komma ihåg om det var Grete Weitz eller någon annan riktigt stor stjärna som körde väldigt mycket löpband och vann ändå. Jag vet att Szalkai och Jonas Buud har löpband till sitt förfogande när det blir för kallt också.
Minnet är bra, men kort.
Försöker komma ihåg om det var Grete Weitz eller någon annan riktigt stor stjärna som körde väldigt mycket löpband och vann ändå. Jag vet att Szalkai och Jonas Buud har löpband till sitt förfogande när det blir för kallt också.
Minnet är bra, men kort.
Quote from Funbeat user on 11 October 2014, 20:22Ganska många bra löpare använder sig av löpband. Spelar ingen roll för dem om det är tråkigt, få till bra träning är viktigare. Samt att få mer tid för familjen då löpbandspass är effektiva.
Apropå tråden så skulle jag också välja gymkort framför köpa et
Ganska många bra löpare använder sig av löpband. Spelar ingen roll för dem om det är tråkigt, få till bra träning är viktigare. Samt att få mer tid för familjen då löpbandspass är effektiva.
Apropå tråden så skulle jag också välja gymkort framför köpa et
Quote from Ulrika Ekelund on 13 October 2014, 09:48Jag är nyfiken på varför utomhuslöpning inte tycks vara något alternativ för TS?
Luftrörsbesvär?
Jag är nyfiken på varför utomhuslöpning inte tycks vara något alternativ för TS?
Luftrörsbesvär?