Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 10:56Jag är nyfiken om somliga tycker det är fult att välja inomhusaktivitet perioder under året?
Alltid då löpband nämns så kastas det fram att det alltid är bättre att springa ute med antydan om att löpband är förkastligt.
Är alltså bara nyfiken.
Jag är nyfiken om somliga tycker det är fult att välja inomhusaktivitet perioder under året?
Alltid då löpband nämns så kastas det fram att det alltid är bättre att springa ute med antydan om att löpband är förkastligt.
Är alltså bara nyfiken.
Quote from Camilla Höög on 13 October 2014, 13:27Jag tycker inte att det är förkastligt med inomhusträning om utomhusalternativet inte fungerar.
Jag kör själv paddelmaskin inomhus när sjön har frusit, om det är för mörkt för utomhuspaddling eller om jag har väldigt kort om tid eftersom det tar en stund
Jag tycker inte att det är förkastligt med inomhusträning om utomhusalternativet inte fungerar.
Jag kör själv paddelmaskin inomhus när sjön har frusit, om det är för mörkt för utomhuspaddling eller om jag har väldigt kort om tid eftersom det tar en stund
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 12:06Gymkort till ett gym som är nära/lätt att ta sig till. På gymet finns som sagt oftast löpband man kan använda. Man kan även springa ute även om det är minusgrader bara man klär sig. Har själv sprungit ner till -30 (måste pga var jag bor). Däremot kör jag
Gymkort till ett gym som är nära/lätt att ta sig till. På gymet finns som sagt oftast löpband man kan använda. Man kan även springa ute även om det är minusgrader bara man klär sig. Har själv sprungit ner till -30 (måste pga var jag bor). Däremot kör jag