Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 17:06Summan av den här diskussionen för mig som gillar löpband måste vara att det inga barn blir 😉
Summan av den här diskussionen för mig som gillar löpband måste vara att det inga barn blir 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 17:10Snarare "inga grannar" i så fall, väl? 🙂
Snarare "inga grannar" i så fall, väl? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 17:24Som en sa ovan, crosstrainer är ett bra alternativ.
Jag har en Orbitrek som jag kör med på dagarna när jag inte kan komma iväg för att inte tappa allt för mycket kondition.
Är hemma med en hjärtsjuk 4 åring så det blir ju inte mycket till promenader och d
Som en sa ovan, crosstrainer är ett bra alternativ.
Jag har en Orbitrek som jag kör med på dagarna när jag inte kan komma iväg för att inte tappa allt för mycket kondition.
Är hemma med en hjärtsjuk 4 åring så det blir ju inte mycket till promenader och d
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 17:40Jag har löpband i lägenheten. Enligt mina grannar stör det inte. Men jag bor på bottenvåningen vilket nog har en viss betydelse 😉
Jag har löpband i lägenheten. Enligt mina grannar stör det inte. Men jag bor på bottenvåningen vilket nog har en viss betydelse 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 17:46Det har nog en avgörande betydelse.
Det har nog en avgörande betydelse.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 18:20Vi har haft löpband i lägenheten i 4 år nu. Så länge det används på rimliga tider så har det inte varit nåt problem med de som bor under.
Självklart vill man ut och springa, men när de små sover och man är ensam vuxen hemma så är det fantastiskt att kunn
Vi har haft löpband i lägenheten i 4 år nu. Så länge det används på rimliga tider så har det inte varit nåt problem med de som bor under.
Självklart vill man ut och springa, men när de små sover och man är ensam vuxen hemma så är det fantastiskt att kunn
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 19:02Behöver inget löpband hemma.. Är ett jävla springande efter barnen o sambon, det räcker så tt så.... .(förlåt älskling om du läser detta)
// Lilla Fridolf 🙂
Behöver inget löpband hemma.. Är ett jävla springande efter barnen o sambon, det räcker så tt så.... .(förlåt älskling om du läser detta)
// Lilla Fridolf 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 19:03By the way.... Vad kostar ett tillräckligt bra löpband ? Om man nu skulle få ha ett i Garaget 🙂
By the way.... Vad kostar ett tillräckligt bra löpband ? Om man nu skulle få ha ett i Garaget 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 19:06Är det "frun" som är lite bakom på avataren?
Är det "frun" som är lite bakom på avataren?
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 23:02Jonas - det finns säkert "billiga" och "bra" löpband. Själv skulle jag dock aldrig kunna tänka mig nåt annat än ett riktigt bra löpband (är det inte bra kommer man inte att vilja använda det och då är varje tusenlapp onödig). Riktigt bra löpband är för mi
Jonas - det finns säkert "billiga" och "bra" löpband. Själv skulle jag dock aldrig kunna tänka mig nåt annat än ett riktigt bra löpband (är det inte bra kommer man inte att vilja använda det och då är varje tusenlapp onödig). Riktigt bra löpband är för mi