Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpband i lägenhet?
You need to log in to create posts and topics.

Summan av den här diskussionen för mig som gillar löpband måste vara att det inga barn blir 😉

Snarare "inga grannar" i så fall, väl? 🙂

Som en sa ovan, crosstrainer är ett bra alternativ.
Jag har en Orbitrek som jag kör med på dagarna när jag inte kan komma iväg för att inte tappa allt för mycket kondition.
Är hemma med en hjärtsjuk 4 åring så det blir ju inte mycket till promenader och d

Jag har löpband i lägenheten. Enligt mina grannar stör det inte. Men jag bor på bottenvåningen vilket nog har en viss betydelse 😉

Det har nog en avgörande betydelse.

Vi har haft löpband i lägenheten i 4 år nu. Så länge det används på rimliga tider så har det inte varit nåt problem med de som bor under.
Självklart vill man ut och springa, men när de små sover och man är ensam vuxen hemma så är det fantastiskt att kunn

Behöver inget löpband hemma.. Är ett jävla springande efter barnen o sambon, det räcker så tt så.... .(förlåt älskling om du läser detta)

// Lilla Fridolf 🙂

By the way.... Vad kostar ett tillräckligt bra löpband ? Om man nu skulle få ha ett i Garaget 🙂

Är det "frun" som är lite bakom på avataren?

Jonas - det finns säkert "billiga" och "bra" löpband. Själv skulle jag dock aldrig kunna tänka mig nåt annat än ett riktigt bra löpband (är det inte bra kommer man inte att vilja använda det och då är varje tusenlapp onödig). Riktigt bra löpband är för mi