Quote from Guest on 16 January 2008, 20:34hej kära löpare.
tänkte skaffa ett löpband till min klinik och undrar nu vad ni tycker jag ska ha för sort. eldriven eller patientdriven? (H)
hej kära löpare.
tänkte skaffa ett löpband till min klinik och undrar nu vad ni tycker jag ska ha för sort. eldriven eller patientdriven? (H)
Quote from Lars Mörrby on 16 January 2008, 20:44Eldrivet av god kvalitet - 1 röst
Eldrivet av god kvalitet - 1 röst
Quote from Catharina Brattlin on 16 January 2008, 20:46Jag röstar också på eldriven!
Jag röstar också på eldriven!
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 20:48Eldriven med rattar för reglering av fart och lutning. Överlägset bäst ergonomi. Cardionics gör bra sådana band.
Eldriven med rattar för reglering av fart och lutning. Överlägset bäst ergonomi. Cardionics gör bra sådana band.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 20:50egentligen så ska jag bara ha det att löpskola folk på. ingen kommer träna på det (utom jag om jag måste)
egentligen så ska jag bara ha det att löpskola folk på. ingen kommer träna på det (utom jag om jag måste)
Quote from Lars Mörrby on 16 January 2008, 20:57Tror ändå att det är vettigt att satsa på bra grejer Jessica. Det brukar vara så att de allra billigaste banden har mindre yta att löpa på och svagare motor. Skall folk lära sig att springa rätt så skall de inte behöva oroa sig över var de sätter fötterna
Tror ändå att det är vettigt att satsa på bra grejer Jessica. Det brukar vara så att de allra billigaste banden har mindre yta att löpa på och svagare motor. Skall folk lära sig att springa rätt så skall de inte behöva oroa sig över var de sätter fötterna
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 21:00jo det är klart man ska köpa kvalitet,det va inte så jag menade. men jag behöver inte en med flygplanscockpit som kan simulera allt från allperna till djuphavsdykning.
kikade lite på cardionics, verkar vara lagom.
tack för hjälpen
jo det är klart man ska köpa kvalitet,det va inte så jag menade. men jag behöver inte en med flygplanscockpit som kan simulera allt från allperna till djuphavsdykning.
kikade lite på cardionics, verkar vara lagom.
tack för hjälpen
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 22:32Ett annat företag har showroom i Solna med alla modeller, skönt att testa o kolla live
/väntar på en trisslott:-)http://www.sportsmaster.se/
Ett annat företag har showroom i Solna med alla modeller, skönt att testa o kolla live
/väntar på en trisslott:-)
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 22:35aha va bra. där ska jag nog titta in
aha va bra. där ska jag nog titta in
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 14:26då väcker jag upp den här gamla tråden igen och hoppas på att nån kan ha lite åsikter angående de löpband jag funderar på till jobbet.
http://www.sport-tiedje.se/bremshey/laufbaender/treadline_scout.htm
då väcker jag upp den här gamla tråden igen och hoppas på att nån kan ha lite åsikter angående de löpband jag funderar på till jobbet.
http://www.sport-tiedje.se/bremshey/laufbaender/treadline_scout.htm