Quote from Guest on 24 January 2009, 23:08Idag sprang jag 40 minuter med 10,5 % lutning och 6.30 km/h vilken fart motsvarar det med 0 % lutning? undrar jag som aldrig varit någon jätte i matte.
Idag sprang jag 40 minuter med 10,5 % lutning och 6.30 km/h vilken fart motsvarar det med 0 % lutning? undrar jag som aldrig varit någon jätte i matte.
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 23:18Hade du verkligen löpbandet så brant? Låter som att det blivit fel någonstans.
Hade du verkligen löpbandet så brant? Låter som att det blivit fel någonstans.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 01:07Jag håller med, kan den lutningen verkligen stämma? I 40 minuter? Otroligt isåfall.
Jag håller med, kan den lutningen verkligen stämma? I 40 minuter? Otroligt isåfall.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 01:10I 6:30 kilometer i timmen ja, det blir... um... 9... 10 minuter per kilometer? Nån som är bättre på matte än jag kan säkert räkna ut det. Klockan är för sent för matte för mig.
Den lutningen är inte alls otroligt i den farten, det är ju rask promenad til
I 6:30 kilometer i timmen ja, det blir... um... 9... 10 minuter per kilometer? Nån som är bättre på matte än jag kan säkert räkna ut det. Klockan är för sent för matte för mig.
Den lutningen är inte alls otroligt i den farten, det är ju rask promenad til
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 01:27Då är det jag som druckit för mycket champange som sportdryck, för jag tycker det verkar skitbrant och skulle inte härda ut i 40 min!
Tror jag, för nu har jag ju inte försökt förstås. Måste testa nästa gång på gymmet. Fast jag lovar inga 40 minuter! 🙂
Då är det jag som druckit för mycket champange som sportdryck, för jag tycker det verkar skitbrant och skulle inte härda ut i 40 min!
Tror jag, för nu har jag ju inte försökt förstås. Måste testa nästa gång på gymmet. Fast jag lovar inga 40 minuter! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 01:30Ladyn har ju rätt. Jag missade tempot som var ganska lågt. Backar tillbaka och skäms lite grann.
(Fast det hade nog svidit rätt rejält i mina ben ändå med den lutningen.)
Ladyn har ju rätt. Jag missade tempot som var ganska lågt. Backar tillbaka och skäms lite grann.
(Fast det hade nog svidit rätt rejält i mina ben ändå med den lutningen.)
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 08:50Ja ingen tvekan om lutningsprocenten, jag är en ganska van backlöpare så det funkar, sprang bland annat swiss alpin i somras så det funkar.
Ja ingen tvekan om lutningsprocenten, jag är en ganska van backlöpare så det funkar, sprang bland annat swiss alpin i somras så det funkar.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 08:52Lady Godiva jag tror till och med du är sämre på matte än jag, det borde rimligen gå snabbare än 6.30 per km/h om det är 0 % lutning.
Lady Godiva jag tror till och med du är sämre på matte än jag, det borde rimligen gå snabbare än 6.30 per km/h om det är 0 % lutning.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 09:13Och jag är förmodligen sämst av alla i matte för jag fattar absolut nada av frågan. (#)
En hastighet är väl en hastighet oavsett lutning?? Bandet går ju inte fortare eller långsammare än bestämd fart oavsett lutning. Eller är det vad det motsvarar i jobb
Och jag är förmodligen sämst av alla i matte för jag fattar absolut nada av frågan. (#)
En hastighet är väl en hastighet oavsett lutning?? Bandet går ju inte fortare eller långsammare än bestämd fart oavsett lutning. Eller är det vad det motsvarar i jobb
Quote from Lars Mörrby on 25 January 2009, 09:17Jag är tveksam till att det går att räkna ut.
Du är nog tyvärr tvungen att springa en gång till. 😉
/B.
Jag är tveksam till att det går att räkna ut.
Du är nog tyvärr tvungen att springa en gång till. 😉
/B.