Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpgrupp i södra Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

12

För nån månad sedan gick jag en kort löpskolningskurs för Petra Kindlund, Huddinge AIS. Nu startar hon upp en löpgrupp för motionärer, som är baserad i Visättra i Flemingsberg. Låg kostnad om man jämför med Malin Ewerlöf åtminstone... 😉 Bifogar...

"Hej

Vad tyckte du om föreläsningen? Såg anslag om detta i Älvsjö skogen.
Den passade inte i tiden för mig annars kanske jag hängt på.

Jag brukar träna med Team Stockholm Marathon (TSM) vet du nåt om deras föreläsningar och träningar - kan du jämföra dessa?

Jag har aldrig varit på TSMs träningar, så jag kan inte jämföra. Jag tyckte kanske inte att det var så hemskt mycket nytt på föreläsningen, däremot fick man en ganska bra sammanfattning av det jag plockat upp lite här och där. För mig var den praktiska lö

Tack för svar!

Jag ska nog testa några måndagar, nu under hösten. För i vår kör jag med TSM och de har långpass på söndagar så måndagar är vila eller yoga dag.

Har ingen aning om hur upplägget på träningarna kommer att se ut mer än det som hon skriver i

Nu har jag varit på mitt första pass och gillade det (t+) Mest gillade jag att ha sällskap och slippa springa ensam, men även att man pressar sig själv hårdare i sällskap. En träningstimme som gick väldigt fort.

Håller med. Vi körde ju intervall träning vilket är dötrist och döjobbigt att köra själv. Nu tyckte jag det gick som en dans (t+)

/jan

Vad kul att det var kul 🙂

Var det många som var med på träningen?

Jag tänkte vara med på måndag - så ses vi kanske?

Vi var 9 till att börja med, men efter en liten skada vid uppvärmningen var vi 7 stycken som fortsatte passet ut. (hoppas det gick bra med den skadade vristen)

Vi ses på måndag! 🙂

Har tänkt åka direkt fr jobbet till träningen i morn - när det slår mig att det väl inte finns nånstans att byta om? eller låsa in sina saker?

Jag undrar om det är nån som ser detta och ska vara med i morn som har med sig bil och tycker att det är ok att

Det finns tillgång till omklädningsrum i ishallen om man pratar med vaktmästaren. Enklast är annars att låna en toalett i ishallen.
Jag kommer att ha en bil där så att man kan lägga sina saker i.
Ser framemot morndagens träning!
Vi ses

12